\SALES LINK dla sieci handlowej Chata Polska


\SALES LINK dla sieci handlowej Chata Polska
2011-09-27
„SMS Zgłoś się” to hasło akcji promocyjnej przygotowanej dla sieci sklepów detalicznych Chata Polska przez agencję \SALES LINK. Promocja konsumencka będzie trwała od 3 do 30 października br. Agencja jest autorem koncepcji kreatywnej i odpowiada za realizację projektu.
„Przygotowana przez nas koncepcja konkursu sms opiera się na prostym przekazie, gdzie wygranie nagrody jest szybkie i łatwe niczym odebranie telefonu. Tworząc mechanizm konkursu, zależało nam, aby decyzje o wyborze nagród pozostawić konsumentowi,
a jednocześnie zapewnić wygranym nagrody w jak najkrótszym czasie” – powiedział Walery Lach, Dyrektor Marketingu Chata Polska.

W ramach konsumenckiej promocji sprzedaży sieci Chata Polska do wygrania jest ponad 80 nagród w postaci markowego sprzętu AGD (do wyboru ekspres do kawy Doulce Gusto, Blender Philips, Parowar Philips).

Mechanizm konkursu nawiązuje do hasła przewodniego „SMS Zgłoś się”. Wystarczy
w dniach od 3 do 30 października br. kupić jednorazowo dowolne produkty marek biorących udział w promocji za minimum 20 zł, wybrać jedną z trzech oferowanych nagród i wysłać informację SMS-em, a następnie odpowiedzieć jak najszybciej na otrzymane pytanie. Codziennie autorzy 3 najszybszych odpowiedzi wygrywają wybraną przez siebie nagrodę.

Partnerami promocji są marki: Kamis, Knorr, Lipton, Irving, Nestea, Nesvita, Princessa, KitKat, Purina, Nan Pro, Profi, Łowicz, Rama, Hochland, Sokołów, Winiary, Tyskie, Nescafe, Coca-Cola, Dove.

W ramach akcji promocyjne \SALES LINK zaprojektował wszystkie materiały POS (plakaty, ulotki, wobblery itp.), odpowiada również za przygotowanie i przeprowadzenie konkursu. Więcej informacji o konkursie można znaleźć na stronie www.chatapolska.pl.


Informacje o SALES LINK:
\SALES LINK funkcjonuje w ramach struktury agencji marketingu zintegrowanego TEQUILA\Polska jako niezależny brand od 2004
i realizując projekty field marketingowe wykorzystuje działania
i narzędzia pozwalające na bezpośrednią prezentację produktu lub marki konsumentowi i wywołanie u niego impulsu zakupowego.
W portfolio \SALES LINK znajdują/znajdowały się takie marki jak: Dr Oetker, Tyskie, Coca Cola, Maxwell House, Lurpak, Chata Polska, Colgate, Knorr, Nivea, Axe, Reebok, Wedel, Lubella, Hoop,  Żubr,  Żywiec Zdrój i inne.

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl