SALES LINK razem z PODRAVKĄ


2012-11-12
Agencja SALES LINK, specjalizująca się w kompleksowym wsparciu sprzedaży, wygrała przetarg na przygotowanie m.in. promocji konsumenckich oraz aktywacji sprzedaży w kanale tradycyjnym dla marki PODRAVKA, jednego z największych producentów wyrobów spożywczych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Pod koniec października 2012 roku ruszył szereg akcji wspierających sprzedaż produktów marki PODRAVKA. W zależności od sieci sklepów, na klientów będą czekały animacje sprzedaży oraz promocje konsumenckie, m.in. oparte na mechanizmie buy & get. Agencja przygotowała także aktywację ze zdrapką. Każdy, kto w wybranym sklepie zakupi produkty z portfolio marketera za min. 10 zł, otrzyma zdrapkę, gwarantującą nagrodę. We wszystkich akcjach do rozdania będą drobne nagrody kuchenne, m.in. rękawice sylikonowe, torby na zakupy oraz fartuchy kuchenne. Działania potrwają do grudnia 2012.

 

W części sklepów ruszy także pilotaż programu lojalnościowego. Klienci otrzymają nagrody w zależności od ilości artykułów, które kupią. Na konsumentów będą czekały liczne akcesoria kuchenne. Akcje planowane są dla całego portfolio produktów firmy PODRAVKA: przypraw, makaronów, ryżu, pomidorów w puszkach, przecierów pomidorowych oraz miodów. Promocją objęty będzie także sztandarowy produkt marki – przyprawa Vegeta.


SALES LINK odpowiada za stworzenie koncepcji kreatywnej akcji oraz za jej adaptację na materiały POS. Agencja zajmie się także obsługą promocji w zakresie weryfikacji zgłoszeń i wysyłki nagród
oraz animacją sprzedaży. 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl