SALES LINK z nową stroną i profilem na Facebooku
Agencja SALES LINK, specjalizująca się w kompleksowym wsparciu sprzedaży, wystartowała z nową stroną internetową, opartą na autorskim projekcie systemowym sieci TBWA – PROJEQT. Zgodny z najnowszymi trendami portal prezentuje najciekawsze realizacje agencji z różnych obszarów tematycznych.
Nowa strona SALES LINK jest prosta i intuicyjna w obsłudze. Została przygotowana tak, by odpowiadać na oczekiwania współczesnego użytkownika. Dostępna jest zarówno z poziomu komputera, jak i urządzeń mobilnych. Prezentuje najbardziej aktualne case studies agencji, zarówno z obszaru eventów, jak i promocji sprzedaży. Przykłady realizacji z różnych dziedzin dostępne są m.in. w postaci filmów video. Dzięki temu zapoznanie się z doświadczeniem agencji jest nie tylko proste, ale i bardziej angażujące.
Aby uzupełnić informacje dostępne na stronie internetowej i jednocześnie zaprezentować się z mniej oficjalnej strony, SALES LINK uruchomił swój profil na Facebooku. Stanowi on wizytówkę agencji w świecie mediów społecznościowych, a za jego pośrednictwem SALES LINK będzie informować m.in. o bieżącym życiu agencji czy wydarzeniach branżowych.
Nowa strona internetowa dostępna jest pod adresem: www.saleslink.pl, natomiast na Facebooku SALES LINK można znaleźć na www.facebook.com/saleslinkpolska.
Nadesłał:
joannat
|