SALES LINK z nowym grafikiem


2012-10-12
Agencja SALES LINK, specjalizująca się w kompleksowym wsparciu sprzedaży, poszerzyła zespół o nowego grafika. Od września w agencji pracuje Dorota Moniuszko, która odpowiada za realizację projektów kreatywnych dla obecnych i przyszłych klientów SALES LINK.

Prace Moniuszko, jako całościowe koncepcje graficzne, będą wykorzystywane głównie w działaniach new business i projektach przetargowych. Dodatkowo, graficzka będzie wspierać zespół przy realizacjach dla stałych klientów agencji, m.in. marki Bridgestone.

Przed rozpoczęciem współpracy z SALES LINK, Dorota zdobywała doświadczenie w agencji Albedo Marketing (jako graphic designer). Portfolio jej klientów to m.in.: Whirlpool, mBank, Kamis, Multibank, ING, Philips oraz Schwarzkopf. Stworzony przez Moniuszko projekt dla marki Whirlpool „Żywe kolory są w modzie” został nagrodzony statuetką Golden Arrow 2012 w kategorii promocja konsumencka.

Dorota jest absolwentką kierunku Zarządzanie i Marketing w Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Interesuje się popkulturą i wzornictwem. W wolnych chwilach szyje i wykonuje własne akcesoria do dekoracji wnętrz. Jest specjalistką od muzyki brytyjskiej. 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl