SAMITO rozpoczyna współpracę z PayNow


2021-05-06
SAMITO, twórca technologicznych rozwiązań dla e-commerce w modelu SaaS, łączy siły z PayNow – integratorem płatności z Grupy mBank. Spółki przygotowują nową usługę efektywnego ratowania porzuconych koszyków dla e-sklepów.

Współpraca  z PayNow ma dla nas wymiar strategiczny. Połączenie naszych kompetencji umocni pozycję  SAMITO na rynku i pozwoli stworzyć nowe, efektywne narzędzia dla branży e-commerce - tłumaczy Rafał Gawłowski, prezes SAMITO. W pierwszej kolejności klienci otrzymają nową usługę ratowania porzuconych koszyków, która wkrótce będzie dostępna również na popularnych platformach e-commerce w formie wtyczki.

Porzucanie  transakcji w sklepie online to duży problem dla branży e-commerce. Szacuje się że w blisko 70% przypadków klient rezygnuje z zakupów już po dodaniu produktów do koszyka. W wyniku współpracy SAMITO i PayNow sprzedawcy otrzymają nową usługę, dzięki której odzyskają nawet 1/3  takich transakcji.

- Dzięki współpracy z PayNow możemy zaproponować e-sklepom bardziej efektywne narzędzie. Użytkownik otrzyma podobny komunikat do standardowych rozwiązań obecnych już na rynku, jednak w rozwiązaniu SAMITO i PayNow od razu będzie miał możliwość dokonania płatności. Standardowo użytkownik musi od nowa przejść całą ścieżkę zamknięcia transakcji – m.in. wpisać dane dostawy, wybrać formę płatności. Takie uproszczenie procesu (dosłownie kilka „klików” mniej) sprawia, że jest on aż o 25% bardziej skuteczny – dodaje  Rafał Gawłowski.  

Wspólna usługa SAMITO i PayNow już za kilka tygodni będzie dostępna dla klientów SAMITO. W ciągu kolejnych miesięcy znajdzie się także w czołowych platformach dla e-commerce w Polsce – w formie wtyczki.

Usługa ta nie będzie dodatkowo płatna - sklep tak jak dotychczas będzie płacił standardową prowizję od transakcji.

Jeszcze w tym roku pakiet wspólnych usług SAMITO i PayNow poszerzy się o kolejne rozwiązania zwiększające wartość koszyka, narzędzie rekomendujące dodatkowe produkty dopasowane do gustu użytkownika oraz zachęcające go do powrotu do sklepu.

- Połączenie naszych kompetencji w tak kluczowych dla branży obszarach jak proces płatności i zwiększania konwersji pozwala nam na zaoferowanie efektywnych i prostych we wdrożeniu usług zwiększających sprzedaż w sklepach online. W kolejnych krokach planujemy wspólnie wprowadzić cały pakiet rozwiązań zwiększających wartość końcowego koszyka i zachęcających użytkownika w najlepszym momencie do dokonania zakupu. Wierzymy, że wspólna oferta stanowić będzie istotne wsparcie dla naszych klientów w ich drodze do sukcesu na dynamicznie rozwijającym się rynku e-commerce – mówi Jarosław Stefański, CEO mElements S.A. z Grupy mBank.

 

SAMITO zamierza zadebiutować na NewConenct na przełomie 2021 i 2022 r. Już w połowie maja spółka planuje przeprowadzić emisję akcji, z której chce pozyskać do 4 mln zł. Środki zostaną przeznaczone na rozwój oraz marketing narzędzi SAMITO. Kampania crowdinvestingu zostanie zaprezentowana na platformie CrowdConnect.pl prowadzonej przez Dom Maklerski INC.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

j.boguslawska@innervalue.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl