Samochody Infiniti z nową kampanią telewizyjną
Dom mediowy Infinity Media realizuje kampanię „Infiniti bez akcyzy” samochodowej marki premium Infiniti, zachęcającą do zakupu aut z rocznika 2016.
Na potrzeby promocji powstał 15-sekundowy spot, który widzowie mogą oglądać od 1 do 31 stycznia 2017 roku. Emitowane w telewizji wideo reklamuje wyprzedaż modeli Infiniti z rocznika 2016 bez podatku akcyzowego.
Spot jest emitowany w stacjach ogólnopolskich – TVN, TVP1 i TVP2 oraz tematycznych z portfolio TVP, TVN i Polsatu. Promocja w TV wspierana jest działaniami OOH oraz on-line. Kampania telewizyjna „Infiniti bez akcyzy” została w pełni zaplanowana i zakupiona przez dom mediowy Infinity Media.
Współpraca pomiędzy Infinity Media i marką Infiniti jest następstwem podpisanej kolejny już rok z rzędu umowy z firmą IP Sp. z o.o. Sp. K., wygranej w drodze przetargu.
Za produkcję spotu „Infiniti bez akcyzy” odpowiada agencja Directors. Reżyserami reklamy są John Higginson i He&Me oraz Richard de Aragues i Barney Steel. Autorami polskiej wersji spotu są Piotr Górecki i Łukasz Myszkowski. Infinity Media to niezależny dom mediowy z kompetencjami w planowaniu i zakupie wszystkich mediów - od Internetu przez prasę, radio, telewizję, outdoor - po ambient. Zespół ekspertów Infinity Media posiada wiedzę oraz narzędzia niezbędne do efektywnego zaplanowania kampanii reklamowej. Infinity Media uzyskał najlepsze oceny aż w 7 kategoriach badania satysfakcji klientów realizowanego przez „Media & Marketing Polska”. W swoich kampaniach wykorzystuje najskuteczniejsze i najnowsze trendy na rynku, poszukując nieprzetartych jeszcze dróg dotarcia.
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|