Sensilab Cerin na wiosnę


Sensilab Cerin na wiosnę
2011-04-13
Piękna cera bez przebarwień i trądziku dzięki suplementowi diety Sensilab Cerin. Warsztaty prasowe połączone ze świątecznym śniadaniem w siedzibie IMR advertising by PR w ramach całorocznej kampanii promocyjnej „Witamina młodości z najwyższym znakiem jakości”.

Trądzik potocznie kojarzy się z czasem młodzieńczym. Okazuje się jednak, iż tej przykrej optycznie przypadłości można doświadczyć w każdym wieku. U młodzieży występuje trądzik pospolity, u dorosłych lekarze wyróżnili takie oto trądziki: ropowiczy, różowaty, posterydowy, skupiony, bliznowcowy i z objawami ogólnymi o ciężkim przebiegu. Trądzik zdarza się nawet niemowlętom. Wszystkie mają paskudny wygląd i koncentrują się głównie na twarzy, ale też na plecach i klatce piersiowej. 

Każde stadium i odmiana trądziku wymaga innych metod leczenia.

Ale zamiast leczyć można zapobiegać chorobie, dbając o stan skóry, szczególnie cery. Tutaj w sukurs przychodzi Sensilab Cerin Polfy Łódź. Właściwości tego suplementu diety przedstawiła Anna Ziarkowska, menedżer produktu, posiłkując się stosowną prezentacją multimedialną, przygotowaną przez IMR advertising by PR.

Sensilab Cerin redukuje istniejące niedoskonałości skórne i zapobiega powstawaniu blizn, czyli działa na objawy; zmniejsza skłonność do pojawiania się nowych niedoskonałości i wspomaga oczyszczanie cery, czyli pozwala zapanować nad przyczynami; działa przeciwzapalnie, przeciwbakteryjnie i przeciwrodnikowo; usuwa ze skóry toksyny, czyli odżywia ją i rewitalizuje.

„Bardzo dbamy o wszechstronność prezentowanych przez nas tematów. Również tym razem połączyliśmy prezentacje dwóch produktów, których działanie z powodzeniem może się uzupełniać. Takim suplementem diety jest prowadzony przez nas od długiego czasu Alphol Omega Plus, kapsułka młodości działająca przeciwstarzeniowo” – mówi Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR.

W zaaranżowanym w agencji gabinecie kosmetycznym dziennikarki oraz dwaj dziennikarze chętnie i z zaciekawioną niepewnością poddawali się badaniu stanu skóry twarzy aparatem Aramo SG. Było to już kolejne badanie, które przeprowadziły, i o właściwościach Alpholu Omega Plus przypominały, kosmetolożki Katarzyna Pruszyńska i Anna Dublicka, pracujące dla firmy Tymofarm, która dostarczyła wyposażenie gabinetu oraz odpowiednią liczbę opakowań Alpholu Omega Plus.Do tradycji podczas spotkań w siedzibie agencji należy łączenie pożytecznej wiedzy z przyjemnymi doznaniami zmysłowymi. „Zaprosiliśmy panią Martę Pawlik-Antoniak z firmy Golden Rose, aby powiedziała o najnowszych, wiosennych trendach w makijażu. Zainteresowane dziennikarki mogły oddać swoje twarze w fachowe ręce pani Marty oraz wysłuchać porad, które kosmetyki z wielce szerokiej gamy Golden Rose są najodpowiedniejsze do ich koloru oczu i cery. Specjalistka z Golden Rose indywidualnie  dobrała każdej dziennikarce podkład, puder i róż, które pozwoliły na zatuszowanie niedoskonałości cery. Była to też znakomita okazja do pokazania, jak firma Golden Rose wykorzystuje najnowsze światowe trendy badawcze w kompozycjach kosmetycznych”. – podkreśla Monika Iskandar.

Kulinarną przyjemnością kończącą spotkanie było wielodaniowe, składnikowo antyagingowe, przedwielkanocne śniadanie przygotowane według autorskich inspiracji agencyjnych mistrzów kuchni. Wymieńmy tylko niektóre z serwowanych dań: jajka na szpinaku, galaretki warzywno-mięsne, pasztet z łososia i tuńczyk w pomarańczach, a na deser koktajle owocowe i kawowe.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

IMR advertising by PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl