SEPHORA ZAPRASZA NA SALON EKSPERTÓW W CH BONARKA W KRAKOWIE


2012-09-26
Sephora, lider sprzedaży kosmetyków selektywnych w Polsce i uznany autorytet w świecie piękna wyznaczający trendy, zaprasza w dniach od 27 do 30 września 2012 roku na kolejne spotkanie z serii Salonów Ekspertów Sephora – tym razem w CH Bonarka w Krakowie.

Przez cztery dni najlepsi eksperci wiodących światowych marek będą udzielać indywidualnych, szczegółowych konsultacji w zakresie pielęgnacji twarzy i włosów oraz uczyć, jak wykonać perfekcyjny makijaż i dopasować go do swojego typu urody. Aby umówić się na konsultację do Salonu Ekspertów Sephora wystarczy zadzwonić na infolinię: 801 801 400 lub pod numer (12) 682 84 94 i wybrać dogodny dla siebie termin oraz godzinę. Dla wszystkich uczestniczek Sephora przygotowała w tych dniach bardzo atrakcyjne rabaty oraz upominki.

Od 27 do 30 września w godzinach 10.00-21.00, na specjalnie przygotowanym podium, przy wieży zegarowej na parterze CH Bonarka, na klientów czekać będą zaproszeni eksperci marek AA Prestige, Benefit, Dior, Givenchy, Shiseido oraz Rene Furterer. Na życzenie klientek m.in. określą typ cery, zbadają kondycję skóry, przeprowadzą diagnostykę skóry głowy, podpowiedzą jak zadbać o perfekcyjny kształt brwi, pomogą w doborze odpowiedniego podkładu i maskary oraz pokażą najnowsze trendy w makijażu na sezon jesień-zima 2012.  

 „W Sephora obserwujemy rosnącą świadomość klientów, którzy poszukują coraz bardziej zaawansowanych produktów, zwłaszcza w segmentach pielęgnacji i makijażu oraz najwyższej jakości obsługi i profesjonalnego doradztwa. To wszystko znajdują na co dzień w perfumeriach Sephora, o czym świadczą przyznane nam nagrody konsumenckie m.in. „Laur Klienta” oraz „Godło Jakości.” Dla wymagających klientek stworzyliśmy też cieszące się ogromną popularnością spotkania z cyklu Salony Ekspertów Sephora, podczas których udzielamy kompleksowych, indywidualnych konsultacji, z których każda trwa około półtorej godziny i obejmuje diagnostykę skóry, porady dotyczące pielęgancji twarzy, najnowszych trendów w makijażu oraz pielegnacji brwi lub włosówpowiedziała Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor ds. marketingu, Sephora Polska.Zapraszam krakowianki do CH Bonarka, aby w relaksującej i swobodnej atmosferze skorzystały z fachowej wiedzy i porad najlepszych specjalistów w dziedzinie kosmetyki” – dodała Małgorzata Dzięcielewska.

W 2011 roku odbyło się 8 spotkań pod nazwą Salony Ekspertów Sephora w 6 miastach w Polsce. W tym roku Sephora odwiedzi 8 miast. Z fachowych, szczegółowych porad mogły skorzystać już mieszkanki Warszawy, Gdyni, Lublina, Wrocławia oraz Poznania. Kolejne spotkania odbędą się w Łodzi, Katowicach, Szczecinie i ponownie w Warszawie.  

Sephora to lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych oraz najbardziej innowacyjna sieć perfumerii w Polsce. Firma powstała w 1970 roku we Francji, a od 14 lat jest obecna na polskim rynku. W tym czasie zaistniała na stałe w świadomości Polaków jako miejsce niezwykle inspirujące i oddziałujące na zmysły. Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. Obecnie Sephora posiada ponad 1 600 perfumerii na świecie, w tym 91 perfumerii w Polsce.

W Polsce Sephora posiada około 51% udziału w sprzedaży wszystkich kosmetyków selektywnych na rynku perfumeryjnym (badania Nielsen, sieci perfumeryjne za okres I-VI 2012 r.), co daje jej pierwsze miejsce w tym segmencie (badania Nielsen). Firma od początku swojej obecności na polskim rynku konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych w największych miastach. W rankingach centrów handlowych Sephora plasuje się w grupie salonów sprzedaży o największych obrotach.

Sephora oferuje swoim klientom innowacyjny model sprzedaży kosmetyków. Jest pierwszą na świecie perfumerią, która dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz, pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów. Każdy sklep został zaprojektowany jako interaktywna przestrzeń, w której klienci mogą nie tylko korzystać ze swobody poznawania kosmetyków, ale także z profesjonalnych porad ekspertów. Sieć oferuje tylko najlepsze i najbardziej innowacyjne marki, dostosowując swoją ofertę do oczekiwań klientów. Według badań GfK Polonia (czerwiec 2010 r.), Sephora posiada największą świadomość marki perfumeryjnej wśród kobiet w Polsce i uznawana jest za najlepszy salon perfumeryjny kreujący trendy. Respondenci określili Sephora jako perfumerię najbardziej dynamiczną, nowoczesną, interesującą i kreatywną, a także łamiącą konwenanse.

Wyrazem uznania dla siły marki Sephora jest także przyznanie jej w 2012 r. prestiżowego wyróżnienia Superbrands, a kolejnym cennym wyróżnieniem dla osiągnięć firmy w branży detalicznej jest nagroda CEE Retail Real Estate Award dla sklepu specjalistycznego o powierzchni powyżej 100 m2.

Sephora to także wyjątkowi ludzie. Doświadczeni, stale podnoszący swoje kwalifikacje, otwarci na potrzeby klientów i inspirujący ich. Jako ekspert w dziedzinie makijażu oraz firma pilnie śledząca zmiany w zachowaniu klientów, Sephora stworzyła i prowadzi pierwszy profesjonalny videoblog „Make up w wielkim mieście” dostępny pod adresem http://blogmakijaz.pl/, który nie tylko prezentuje najnowsze trendy w makijażu i profesjonalne kosmetyki, ale uczy, jak je zastosować w praktyce. To właśnie wyjątkowi ludzie pozwalają Sephora zapewnić klientom najwyższą jakość obsługi, czego dowodem są przyznane firmie w 2011 i po raz kolejny w 2012 roku przez konsumentów dwa niezwykle cenne wyróżnienia: Godło „Jakość Obsługi” oraz „Laur Klienta”. W ogólnopolskiej edycji plebiscytu „Laur Klienta” w kategorii perfumerie sieciowe marka Sephora zdobyła I miejsce, uzyskując 58% głosów dla najlepszej i najchętniej polecanej sieci perfumeryjnej.

Więcej informacji na temat firmy można znaleźć na www.sephora.pl

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Questia Sp. z o.o. Communications Management Consultants
http://www.questiapr.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl