Serwis FoodCare.pl w nowej odsłonie
Spółka FoodCare, właściciel m.in. marek Fitella, Gellwe, BLACK, 4MOVE, N-GINE i FRUGO odświeżyła layout swojej strony internetowej. W dostępnym pod adresem www.foodcare.pl serwisie większy nacisk położono na marki i łatwiejszy dostęp do ich serwisów z głównej strony korporacyjnej.
Duże i czytelne banery poświęcone każdej z sześciu głównych marek z portfolio spółki FoodCare prowadzą wprost do serwisów poszczególnych brandów, tj. na strony Fitella (www.fitella.pl), Gellwe (www.gellwe.pl), BLACK (www.powerisblack.pl), 4MOVE (www.4move.pl), N-GINE (www.n-gine.pl) i FRUGO (www.frugo.pl). Aktualności wyświetlane są w postaci dużych i czytelnych banerów na dole strony głównej.
Odświeżony serwis to także kompleksowe informacje na temat spółki dostępne w zakładce O FoodCare, z których dowiedzieć się można na temat historii firmy, poznać kalendarium najważniejszych wydarzeń z jej życia, a także zapoznać się z działaniami realizowanymi w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu.
Kompleksowa i czytelna jest również zawartość zakładki Biuro prasowe, w której znajdują się aktualne i archiwalne informacje i komunikaty spółki oraz łatwe do ściągnięcia i zapisania na dysku logotypy wszystkich marek.
W zakładce Kariera strona oferuje możliwość zapoznania się z aktualnymi ofertami pracy w spółce FoodCare i wysłania swojego CV bezpośrednio na adresy poszczególnych działów, tj. administracji, finansów, logistyki, produkcji, handlowego, marketingu, zakupów czy kontroli jakości.
Za przygotowanie projektu nowego layoutu serwisu FoddCare.pl odpowiedzialna była agencja Unia Interactive.
Nadesłał:
Ad rem Public Relations
|