Setki produktów IKEA w nowych niższych cenach


2023-10-16
Od września br. IKEA Retail zainwestowała w Polsce 130 mln zł, aby obniżyć ceny ponad 500. produktów. Inwestycja w nowe niższe ceny dotyczy głównie trzech grup produktowych – najchętniej kupowanych, pomagających prowadzić lepiej pomyślane życie w domu oraz produkowanych w Polsce.

Od początku powstania IKEA ponad 80 lat temu, przystępne ceny są częścią tożsamości marki. Jej misją jest wspieranie ludzi w tworzeniu lepszego życia na co dzień, niezależnie od zasobności portfela. Również w Polsce, rok po roku, firma konsekwentnie pracuje nad tym, aby jej oferta była dostępna dla wielu ludzi. 

Jakość w jeszcze bardziej przystępnej cenie

W czasach, kiedy koszty utrzymania rosną, IKEA aktywnie angażuje się w tworzenie lepszego życia w domu dla wielu ludzi i wychodzi naprzeciw potrzebom konsumentów i konsumentek obniżając ceny ponad 500. produktów. Obniżki cen udało się wprowadzić m.in. dzięki redukcji kosztów operacyjnych i poprawieniu efektywności - inwestowaniu w technologię oraz sieć magazynowo transportową, jak również szkoleniom dla pracowników, przekształceniu roli sklepów i wprowadzeniu bardziej przystępnych, zdalnych oraz cyrkularnych usług.

„Jesteśmy świadomi wyzwań ekonomicznych, z którymi obecnie wszyscy się mierzą. Inflacja, wzrost kosztów utrzymania, stopy procentowe... Niestety nasze portfele stają się coraz cieńsze. W IKEA pozostajemy oddani wspieraniu ludzi w ich dążeniu do stworzenia lepiej pomyślanego domu, dlatego zapewnienie przystępnej cenowo oferty, produktów i usług, stale pozostaje w centrum naszych działań. We wrześniu br. wraz z nowym sezonem, podjęliśmy odważny krok i zainwestowaliśmy 130 mln zł, aby obniżyć ceny ponad 500. Produktów - mówi Jordi Esquinas, Dyrektor ds. Działalności Komercyjnej w IKEA Retail Polska. „Naszym długoterminowym celem jest utrzymywanie przystępnych cen, na które będzie mogło pozwolić sobie wielu ludzi.  W IKEA uważamy, że każdy powinien mieć dostęp do dobrych artykułów wyposażenia domu" - wyjaśnia.

Ponad 500 produktów w nowych niższych cenach

Jak wiadomo z ostatniego raportu „IKEA. Życie w domu", przechowywanie i organizacja stanowią jedne z głównych bolączek domowników. Wielu ludzi poszukuje inteligentnych oraz sprytnych rozwiązań do przechowywania i możliwości uporządkowania swojej przestrzeni w przystępnej cenie. Dlatego w IKEA wśród produktów w nowych niższych cenach znajdziemy m.in. prawdziwe bestsellery marki z obszaru przechowywania, polskiej produkcji, takie jak regały KALLAX i BESTA, szafy PAX czy szafki EKET. Przykładowo, kultowy biały regał KALLAX 147x147 cm jest teraz tańszy o 50 zł, a cenę popularnej komody MALM z sześcioma szufladami udało się obniżyć, aż o 100 zł. Jak można przeczytać w raporcie „Made in Poland 2023" prawie co piąty produkt IKEA sprzedawany na świecie produkowany jest w Polsce, w tym na przykład bestsellerowa komoda HEMNES, która również zyskała nową cenę, niższą aż o 200 zł.

Istotne dla marki jest dostarczanie klientom narzędzi i inspiracji do tworzenia bardziej zrównoważonego życia w domu na co dzień. Nowe ceny zyskały również produkty, które w tym pomogą, np. pojemniki na żywność IKEA 365+, dzięki którym jedzenie zachowa świeżość na dłużej, i których możemy użyć w piekarniku czy mikrofali do podgrzania potraw. Niższe ceny zyskały również inteligentne energooszczędne LED-owe żarówki TRÅDFRI, których jasność możemy dostosowywać w zależności od potrzeb za pomocą bezprzewodowego ściemniacza. A jeśli dodamy czujnik ruchu TRÅDFRI, inteligentne źródła światła będą włączały i wyłączały się automatycznie. Oświetlenie LED zużywa do 85% mniej energii i wystarcza na 25 razy dłużej niż tradycyjne żarówki.

IKEA podjęła w tym roku odważne kroki, aby sprostać wyzwaniom ekonomicznym i potrzebom klientów. Misja tworzenia lepszych warunków życia w domu dla wielu ludzi pozostaje w sercu działalności firmy, a obniżenie cen to tylko jedna z wielu inicjatyw podejmowanych przez markę.

Przystępność cenowa jest jednym z elementów Demokratycznego Wzornictwa. To unikalny sposób, w jaki IKEA tworzy produkty i rozwiązania - tak aby zapewniały funkcjonalność, atrakcyjną wizualnie formę i wysoką jakość przy zachowaniu zrównoważonego rozwoju oraz przystępności cenowej. Wynika to z przekonania firmy, zgodnie z którym, każdy powinien mieć dostęp do artykułów wyposażenia domu - bez pójścia na kompromis co do jakości, ceny, wyglądu czy dbałości o środowisko.

Całość asortymentu w nowych niższych cenach można znaleźć na IKEA.pl oraz w Aplikacji Mobilnej IKEA. 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Weronika Turkot

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl