Sezonowa Kampania Musztard i Ketchupów Kieleckich


2018-04-27
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” rusza z sezonową kampanią promocyjną Musztard oraz Ketchupów Kieleckich.

Zaplanowane działania reklamowe mają zachęcić konsumentów do zakupu produktów, które doskonale sprawdzą się w trakcie przygotowania nie tylko dań z grilla, ale również wielu innych mięsnych rarytasów.

Zaplanowana kampania obejmuje m.in. emisje billboardów sponsorskich w TV, działania w social mediach z influencami oraz materiały POS (m.in. dodatkowe ekspozytory sklepowe).

Prezentowany materiał skierowany jest przede wszystkim do osób ceniących tradycyjny smak ketchupów oraz musztard, jak również wybierających produkty wysokiej jakości.

 

Kreacja - Optima Marketing Group Sp. z o.o.

Produkcja -  PAPAYA FILMS Sp. z o.o

Zakup mediów TV – Easy Media Sp. z o.o.

Social Media – CodeMedia Sp. z o.o.

Działania PR – Best Brands PR


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

BestBrands

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl