Sieci społecznościowe a obsługa klienta w multimedialnym centrum kontaktowym


Sieci społecznościowe a obsługa klienta w multimedialnym centrum kontaktowym
2011-07-22
Interactive Intelligence, międzynarodowy dostawca zintegrowanych rozwiązań z zakresu komunikacji IP dla biznesu, zaprasza na bezpłatne e-seminarium na temat „Sieci społecznościowe a obsługa klienta w multimedialnym centrum kontaktowym”, które odbędzie się w czwartek, 28 lipca o godz. 17.30.

Prezentację w języku angielskim poprowadzą: Kate Leggett, starszy analityk w firmie Forrester Research, Ian Jacobs, starszy analityk w Ovum, oraz Joe Staples, dyrektor marketingu Interactive Intelligence.

Celem spotkania będzie próba odpowiedzi na pytania bliskie osobom zarządzającym Contact Center, takie jak:

  • Jakie działania są niezbędne przed wdrożeniem mediów społecznościowych jako kanału komunikacji z klientem?
  • Jakie wskaźniki mają znaczenie w przypadku sieci społecznościowych?
  • W jaki sposób usprawnić obsługę klienta poprzez społeczności?
  • Czy monitoring komentarzy na portalach społecznościowych to wystarczające działanie?
  • Jakie technologie ułatwiają wdrożenie społeczności jako kanału kontaktu z klientem w Contact Center?

 Seminarium zostanie zakończone obszerną sesją pytań do ekspertów. Każdy uczestnik dodatkowo otrzyma white paper Interactive Intelligence na temat: „ABC sieci społecznościowych – co należy wiedzieć o społecznościach w kontekście kanału komunikacji z klientem”.

Link do rejestracji na e-seminarium:  http://event.on24.com/r.htm?e=329017&s=1&k=D437A79A59CA78B81871239F3990DDA9&partnerref=WE072811Viktoria


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Kinga

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl