Skosztujże! Wawel z nową kampanią Mieszanki Krakowskiej
Przez cały kwiecień trwa kampania reklamowa owocowych galaretek w czekoladzie - Mieszanka Krakowska z Wawelu. Użyte hasło “Skosztujże” nawiązuje do krakowskich regionalizmów i podkreśla miejsce pochodzenia produkowanych od ponad 50 lat kultowych galaretek w czekoladzie.
Mieszanka Krakowska w tradycyjnym kształcie dostępna jest o smaku: cytryny, pomarańczy, maliny i ananasa oraz w wersji na okrągło o smaku: ananasowym, malinowym i pomarańczowym. Cała linia galaretek powstaje zgodnie z założeniami projektu Dobre Składniki - oznacza to, że ich skład jest krótki i prosty, zawierają naturalne aromaty, soki owocowe i roślinną substancję żelującą - agar.
Klasyczną wersję galaretek w czekoladzie można kupić na wagę i w różnych rozmiarach opakowań m.in. w poręcznych torebkach o wadze 245 g. Mieszanka Krakowska na okrągło dostępna jest w autorskich modułach sprzedaży na wagę - Królestwo Dobrego Smaku. Moduły te wpływają na dostępność produktów i ich wysoką rotację, zapewniając właściwą jakość zgodnie z zasadą FIFO (first in - first out), dzięki czemu produkty zachowują odpowiednią jakość i smak.
W ramach trwającej kampanii Mieszanka Krakowska jest promowana w formie reklam outdoor i digital oraz poprzez aktywacje i materiały POS w punktach sprzedaży. Wawel przygotował dwie wersje animacji promujące Mieszankę Krakowską na okrągło i Mieszankę Krakowską tradycyjną.
Link do animacji:
https://www.youtube.com/watch?v=XR4TI9Enl98 https://www.youtube.com/watch?v=fcU4-IvZ0hM
Nadesłał:
Weronika Turkot
|