Skuteczna realizacja projektów z zakresu wsparcia sprzedaży w TETA CRM


2012-03-02
Wrocławski producent UNIT4 TETA udostępnia aplikację automatyzującą proces realizacji projektu o charakterze wsparcia sprzedaży.

W TETA CRM projekt podzielony jest na etapy. Etapy realizacji są ściśle powiązane z typem projektu. W zależności czy jest to np. projekt sprzedażowy czy wewnętrzny, etapy projektu będą różne. W każdym projekcie etapy mają ustaloną kolejność, termin rozpoczęcia oraz zakończenia realizacji, a także osobę odpowiedzialną. Status określa czy etap jest już realizowany. W kontekście każdego etapu możliwe jest zaewidencjonowanie poniesionych kosztów oraz przychodów.

Podczas uzupełniania produktów, których dotyczy projekt, możliwe jest importowanie cen ze zdefiniowanych w TETA Constellation cenników (dzięki integracji z TETA Logistyka). Możliwe jest także wprowadzanie opustów cenowych.

Dodatkowo w kontekście każdego projektu ewidencjonowane są wszelkie kontakty z klientem oraz z zespołem projektowym. Na kontakty składają się wiadomości e-mail, faksy, rozmowy telefoniczne bądź realizowane zadania.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

UNIT4 TETA

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl