Skutecznośc banerów
Reklama z jakiej możemy dziś korzystać ma bardzo wiele różnych sposobów trafienia do klienta. Możemy korzystać zarówno w reklamy tradycyjnej, jak też decydować się na bardziej nowoczesne rozwiązania.
Wiele zależy od tego, co zamierzamy reklamować, w jaki sposób działa nasza firma, czy w jaki sposób sprzedajemy dany produkt. Jeśli chodzi o banery to różna jest ocena jej skuteczności. Z jednej strony są klienci, którzy twierdzą, że taki przekaz do nich nie trafia. Z drugiej strony badania potwierdzają zaczną skuteczność takiej reklamy mimo, że jest stosowana w coraz większym stopniu, co powoduje przyzwyczajanie się do niej. Decydując się na taką reklamę musimy przede wszystkim dobrze ocenić miejsce w jakim się ona będzie znajdowała. Najlepszym rozwiązaniem jest umieszczenie takiej reklamie w miejscach, gdzie jest duży ruch, a jednocześnie ludzie muszą się zatrzymywać. W ten sposób możemy mieć pewność, że banery zakopane zwrócą na siebie uwagę. Równie ważne jest, co umieścimy na banerach. Obecnie musimy znacznie lepiej przygotować informacje oraz grafikę jaka znajdzie się na takiej reklamie. Jeśli jest to coś schematycznego, z czym wielu klientów miało już do czynienia taka reklama może nie przynieść pozytywnych rezultatów. Musimy również brać pod uwagę, że banery zakopane na jakie zdecydujemy się w miejscach, gdzie jest duży ruch będą znacznie droższe. Z drugiej strony ich siła oddziaływania będzie większa. Lepszym rozwiązaniem jest mniejsza liczba droższych banerów, które rozmieszczone są w miejscach, gdzie zobaczy je wiele osób. Gorszym pomysłem jest umieszczenie bardzo dużej liczby banerów w wielu miejscach w jakich pojawia się niewielka liczba osób. Na rozmieszczenie naszych banerów mamy wpływ, więc powinniśmy dobrze wybrać miejsca w jakich je umieścimy. Decydowanie się na banery w okresach, w których pojawia się znacznie więcej turystów jest dobrym pomysłem. W ten sposób jesteśmy w stanie dotrzeć do znacznie większej liczby osób, zwłaszcza w miejscach w jakich turyści pojawiają się w dużej ilości.
Nadesłał:
wędzony
|