Skuteczność SMS-owej reklamy według agencji badawczej Nielsen


2011-10-14
Wyniki badań niezależnej agencji analitycznej Nielsen – 71% osób, które otrzymały reklamę na telefon komórkowych poszukuje dalszych informacji o reklamowanym produkcie


Wyniki badań niezależnej agencji analitycznej Nielsen – 71% osób, które otrzymały reklamę na telefon komórkowych poszukuje dalszych informacji o reklamowanym produkcie, usłudze lub marce, a (uwaga) blisko 50% dokonuje decyzji zakupowej!



Serwis media2.pl prezentuje wyniki badań ciekawych i niezwykle cennych dla całej branży reklamy mobilnej oraz dla wszystkich tych przedsiębiorców i marketerów, którzy sceptycznie dotychczas podchodzili do kwestii reklamy mobilnej.

Globalna agencja badawcza Nielsen w swoich badaniach poszukiwała odpowiedzi na pytania o skuteczność reklamy mobilnej oraz jakie dokładnie zachowania wywołuje reklama otrzymana na telefon komórkowy.

Najczęstszą reakcją na otrzymany komunikat reklamowy jest poszukiwanie dalszych informacji o reklamowanym produkcie. Taką odpowiedź wskazało aż 60% właścicieli telefonów klasycznych oraz aż 71% użytkowników smartfonów.

Z całkowitej grupy respondentów niemal połowa, bo dokładnie 46% badanych potwierdziła, iż podejmuje decyzje zakupowe pod wpływem reklamy przesłanej na telefon komórkowy.

Nielsen to międzynarodowa firma zajmująca się doradztwem i badaniami zachowań i trendów konsumenckich. Nielsen oferuje swoje usługi w ponad 100 krajach na całym świecie. Główna siedziba znajduje się w Nowym Jorku, zaś regionalne centrale mieszczą się w Schaumburg w stanie Illinois (USA), Wavre (Belgia), Hong Kongu (Chiny), Sydney (Australia), Buenos Aires (Aregentyna), Nikozja (Cypr). Agencja została założona w 1923 roku przez Artura Charlesa Nielsena Seniora.

na podstawie media2.pl i nielsen.com

Wyrażamy zgodę na przedruk całości artykułu lub jego części z podaniem linku www.SerwerSMS.pl - serwisie oferującym kampanie SMS i inne zastosowania masowej wysyłki SMS


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

SerwerSMS.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl