Śląski street fashion ma się dobrze – kolejna edycja akcji Silesia Look


Śląski street fashion ma się dobrze – kolejna edycja akcji Silesia Look
2019-05-16
Katowice słyną ze stylowo ubranych mieszkańców, którzy wiosną jeszcze chętniej eksponują trendy na ulicach.

Silesia City Center wychodzi im na spotkanie podczas cyklicznej akcji Silesia Look. Ekspert ds. wizerunku z fotografem czekają na niebanalnie ubranych klientów, których zapraszają do udziału w streetowej sesji na pasażach SCC. Najciekawsze stylizacje są nagradzane.

Silesia Look od początku cieszy się ogromną popularnością w mediach społecznościowych. Zdjęcia ośmiu stylowych uczestników są publikowane na facebookowym profilu Silesia City Center po każdej z akcji. O przyznaniu nagrody w postaci karty podarunkowej o wartości 500 złotych decyduje publiczność (za pomocą reakcji pod najlepszą stylizacją); drugą – niezależnie od głosów – przydziela jury powołane przez SCC.

Silesia City Center oferuje szeroki wybór zarówno marek premium, jak i sieciówek, dlatego stawia na modę w różnorodnym wydaniu. Najlepiej pokazują to zdjęcia laureatek dotychczasowych edycji Silesia Look. Alina, Martyna, Katarzyna, Małgorzata i Izabela są w różnym wieku, mają inny styl i odmienne osobowości, ale obok żadnej z nich zdecydowanie nie da się przejść obojętnie.

Akcja Silesia Look odbywa się cyklicznie w wybraną sobotę miesiąca – najbliższa już 18 maja. Aby wziąć w niej udział, należy pojawić się w Silesia City Center, zostać zauważonym przez eksperta ds. wizerunku, opowiedzieć o sobie podczas krótkiej rozmowy oraz wziąć udział w szybkiej sesji fotograficznej na terenie Centrum. Ekspert ds. wizerunku wraz z fotografem czekają na stylowo ubranych klientów w wybraną sobotę miesiąca na terenie Silesia City Center. Najbliższa akcja odbędzie się 18 maja. Start o godzinie 11:00. 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PRinspiration

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl