Słoń przynosi szczęście i porcelanę Villeroy & Boch: promocja lodówek Samsung Grand
Ruszyła promocja konsumencka „Słoń przynosi szczęście i porcelanę”, w której na nabywców najnowszych lodówek Samsung Grand, czekają zestawy filiżanek New Wave Villeroy & Boch. Promocja jest częścią kampanii „Jak zmieścić słonia w lodówce?” i powstała w wyniku współpracy obu firm.
Realizowana jest od 9 lipca br. i będzie obecna w czasie wakacji w następujących kanałach komunikacji: ATL, BTL, online, ambient i PR.
Promocja konsumencka „Słoń przynosi szczęście i porcelanę”, zaplanowana została na wakacyjne miesiące, a działania komunikacyjne realizowane będą poprzez: ATL, BTL, online, ambient i PR. Działania ATL obejmują również kampanię prasową. Reklamy pojawią się w lipcu i sierpniu w magazynach lifestyle dla kobiet, w prasie wnętrzarskiej i opiniotwórczej (m.in. Twój Styl, Gala, Viva, Dom & Wnętrze, Newsweek), zaś kampania online realizowana będzie w jednym z największych portali informacyjnych, porównywarkach cenowych oraz w wyszukiwarce Google.
„Słoń przynosi szczęście i porcelanę” jest efektem współpracy firmy Samsung oraz Villeroy & Boch, a jak powiedziała Magdalena Greloff, (Specjalista d.s. Marketingu) w Samsung: Samsung od zawsze stawia na innowacyjne rozwiązania, takie jak np. technologia Space Max, dzięki której możemy cieszyć się większą przestrzenią w lodówce jednocześnie zachowując dotychczasowe wymiary zewnętrzne bez pogarszania parametrów chłodzenia. Dodatkowym atutem są najlepszej jakości materiały i nowoczesny design, pasujący do współczesnych mieszkań. Dlatego właśnie zaprosiliśmy do współpracy Villeroy & Boch – firmę znaną z produkcji wysokiej jakości produktów do wyposażenia wnętrz i wyjątkowego designu, który często wyprzedza obecne trendy i kreuje nowe.
W promocji konsumenckiej, pierwsze 1000 osób, które kupi dowolny model lodówki Grand firmy Samsung, otrzyma zestaw filiżanek dla dwojga z kolekcji New Wave - minimalistycznej, białej porcelany stołowej, której kształty przywodzą na myśl morskie fale. Dodatkowo do wygrania jest 10 serwisów obiadowych dla 6 osób o wartości 2800 zł.
Jak powiedziała Katarzyna Szmidt (Koordynator działu B2B), Villeroy & Boch Polska: Dewizą Villeroy & Boch jest tworzenie rzeczy pięknych i użytecznych, dlatego nasze produkty są idealnym prezentem. Sięgają po nie zarówno Ci, którzy chcą sprawić radość bliskim, jak i ludzie biznesu pragnący podarować swoim kontrahentom oryginalny upominek, zawsze w dobrym guście. Potwierdza to również trwająca kampania, w której uczestniczymy. Już samo zaproszenie do przetargu organizowanego przez Samsung, było dla nas wyróżnieniem, gdyż jest to firma, która podobnie jak nasza, ceni design i funkcjonalność produktów.
Więcej o kampanii, a także promocji z firmą Villeroy & Boch na stronie:
http://grand.samsung.pl
Więcej informacji:
Ewelina Ciuchta
Konkret PR
tel. kom. 508 338 267
e-mail: e.ciuchta@konkretpr.pl
Nadesłał:
konkretpr
|