SmartPR dla kupuje.to
Krakowska agencja public relations SmartPR podjęła współpracę z kupuje.to, projektem z branży facebook-commerce. Obejmuje ona standardowe działania PR (strategia, social media, media relations, WoMM, promocja) oraz niestandardowe, jak outsourcing i wsparcie IT.
Projektem bezpośrednio kieruje Dominik Sipowicz. Okres współpracy jest bezterminowy.
Background:
Kupuje.to jest startującą platformą aukcyjną w całości zintegrowaną z facebookiem. Mechanizm działania można zobaczyć na dostępnym pod adresem http://press1.kupuje.to/ krótkim filmie demonstracyjnym. Tym, co wyróżnia kupuje.to z dotychczasowo istniejących platform f-commerce jest całkowity brak opłat i reklam oraz nigdzie indziej niespotykany poziom integracji z facebookiem. Aktualności na temat kupuje.to można śledzić na www.fb.com/kupujeto - w tym momencie platforma znajduje się w fazie beta testów.
Nadesłał:
Belman
|