„Śniadania, że u la la” z marką BelVita. Mateusz Gessler nowym ambasadorem.


2019-01-09
BelVita ogłosiła nowego ambasadora. Znany restaurator polsko-francuskiego pochodzenia, Mateusz Gessler będzie promował nową kampanię marki pod hasłem „Śniadania, że u la la”, nawiązującą do poranków we francuskim stylu.

 

 

BelVita – sposób na poranek we francuskim stylu

Nowa kampania marki belVita pod hasłem „Śniadania, że u la la” nawiązuje do Francji – miejsca, gdzie powstała pierwsza receptura tych popularnych ciastek pożywnych. Jednak to nie pochodzenie, a właściwości belVity sprawiają, że może być ona pysznym sposobem na poranek we francuskim stylu. Po pierwsze, pożywne ciastka belVita skomponowane z produktem mlecznym, porcją owoców i ciepłym napojem mogą tworzyć zbilansowany posiłek. Po drugie, belVita zawiera zboża pełnoziarniste, witaminy, składniki mineralne i błonnik niezbędne w codziennej diecie.  Po trzecie, za sprawą stopniowo uwalnianych węglowodanów belVita dostarcza energii na cały poranek – właśnie wtedy, kiedy potrzebujemy jej najbardziej.

 

Mateusz Gessler ambasadorem marki

Wraz ze startem nowej kampanii, marka belVita ogłosiła nowego ambasadora. Ceniony restaurator, pasjonat kuchni i juror znany z programu „MasterChef Junior”, Mateusz Gessler nie tylko ma polsko-francuskie pochodzenie, ale przede wszystkim wiele lat życia spędził we Francji, skąd wyniósł wiele kulinarnych trendów.

 

Dla Francuzów ważne jest jedzenie pełnowartościowych posiłków. To z kolei bardzo dobrze wpisuje się w filozofię belVity, która znakomicie sprawdzi się jako poranny wybór– tłumaczy Mateusz Gessler.

 

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

BIG-PICTURE

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl