Sony na targach IBC 2019


Sony na targach IBC 2019
2019-07-25
Sony przedstawi nowe produkty i usługi dostosowane do specyficznych potrzeb klientów.

Firma Sony przygotowuje się do udziału w targach IBC 2019. Zaprezentuje na nich najnowsze produkty i usługi, które pomogą klientom zwiększać efektywność działań, uzyskiwać większy zwrot z inwestycji i urzeczywistniać wizję „Go Make Tomorrow”.

 

— Przez ostatnich 12 miesięcy w naszej branży zaszły poważne zmiany, których motorem był nieustanny rozwój technologii i usług chmurowych, wirtualizacja usług dla mediów oraz rosnące zainteresowanie sztuczną inteligencją i rozwiązaniami IP Live — mówi Stuart Almond, dyrektor jednostki Intelligent Media Services w Sony Professional Solutions Europe — Podczas targów IBC zamierzamy ogłosić szereg nowych produktów i usług, które powstały pod wpływem opinii i uwag naszych klientów oraz potrzeb branży. Pozwolą one mierzyć się z wyzwaniami, wyzwalać kreatywność i osiągać większą szybkość, elastyczność i wydajność.

 

Większa efektywność dzięki rozwiązaniom IP Live

Wobec rosnącego popytu na rozwiązania do wydajnej produkcji na żywo, Sony zaprezentuje na targach IBC szereg rozwiązań IP Live. Pomogą one klientom zwiększać produktywność poprzez stosowanie systemów REMI (Remote Integration) oraz lepsze wykorzystanie ludzi i zasobów technicznych w procesie produkcji. Aby dostarczać jeszcze bardziej zaawansowane, spójne rozwiązania do zdalnej integracji, Sony podejmie też strategiczną współpracę z firmą Nevion, będącą czołowym dostawcą zwirtualizowanych rozwiązań produkcyjnych dla mediów. Połączone doświadczenie obu firm w dziedzinie rozwiązań IP umożliwi klientom sprawniejsze przechodzenie do środowisk IP.

Na stoisku Sony znajdzie się szereg produktów zgodnych z technologiami IP, 4K/HD i HDR, od serwerów i mikserów z serii XVS po kamery, w tym ogłoszony na kwietniowych targach NAB model HDC-5500 z przetwornikiem CMOS 4K typu 2/3" z technologią globalnej migawki. Goście targów będą mogli zobaczyć działanie tych produktów w różnych środowiskach pracy, od rozwiązania IP/REMI przez zastosowania UHD i HDR po w pełni zautomatyzowaną produkcję z użyciem systemu ELC.

Sony zademonstruje także rozwiązanie Live Element Orchestrator (LEO), będące kompletnym ekosystemem do produkcji na żywo IP Live, zgodnym ze standardem SMPTE ST 2110 w HD i 4K. W ramach oferty rozwiązań dostosowanych do różnych skali produkcji, Sony pokaże system Virtual Production: dostępny na życzenie, chmurowy serwis z pełnym zestawem narzędzi do tworzenia treści i ich dostarczania na różne platformy.

 

Docieranie do odbiorców i zwiększanie zwrotu z inwestycji

Na stoisku Sony znajdą się rozwiązania Intelligent Media Services (IMS) oferowane przez nowo powstały dział Sony Professional Solutions Europe. Pomogą one klientom docierać do właściwej widowni we właściwym momencie i wprowadzać nową wartość do organizacji pracy.

 

Jednym z elementów IMS jest VEN.UE: pakiet usług przekształcających tradycyjne łańcuchy dostaw i umożliwiających całościowe zarządzanie mediami cyfrowymi i ich dystrybucję. Oferta obejmuje też chmurowy system produkcji wiadomości XDCAM air oraz chmurową platformę Ci. Oba te rozwiązania pozwalają mediom wykorzystywać skalowalność i elastyczność metod produkcji w chmurze. Kolejnym prezentowanym rozwiązaniem będzie Media Backbone Hive: nagradzany system do produkcji wiadomości, który pomaga usprawnić pracę ekip produkcyjnych, zwiększyć efektywność i obniżyć koszty działalności.

 

Większa elastyczność i kreatywne możliwości dla twórców treści

Producenci treści w coraz większym zakresie inwestują w elastyczne i twórcze narzędzia, jakich potrzebują do rejestracji wspaniałych obrazów, dzięki którym przyciągną i utrzymają widzów. Na stoisku Sony na targach IBC 2019 znajdzie się więc cały szereg rozwiązań wspomagających wszystkie etapy procesu tworzenia treści, w tym cenione na całym świecie kamkordery PXW-FS5M2, PXW-FS7M2, PXW-Z190PXW-Z280.

 

Wśród prezentowanych na targach IBC produktów znajdzie się również cyfrowa kamera filmowa CineAlta VENICE z wewnętrznym oprogramowaniem w wersji 4.0. Odpowiadając na uwagi i oczekiwania klientów, firma Sony ogłosiła także prace nad nową wersją 5.0.

 

— Targi IBC zawsze są dla nas wymarzoną okazją do spotkań z klientami, nie tylko w celu zaprezentowania naszych produktów i usług, lecz także głębszego zrozumienia ich potrzeb i problemów — podsumowuje Stuart Almond. — Dążymy do budowania długoterminowych relacji, w których w pełni wykorzystujemy własne doświadczenie i pomagamy klientom dostosować się do zmian na rynku. Dostarczamy im więc najnowocześniejsze rozwiązania i oczekiwane usługi wpisujące się w wizję „Live Your Vision”.

 

Ekspozycja Sony, znajdująca się na stanowisku A10 w hali 13 centrum RAI w Amsterdamie, będzie otwarta dla zwiedzających w dniach 13–17 września. Konferencja prasowa Sony odbędzie się na stoisku firmy o godzinie 9:30 w piątek 13 września 2019 r. Będzie ona transmitowana na żywo.

 

Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.pro.sony/ibc

 

 

Informacja o firmie Sony

 Sony Professional Solutions stawia sobie za cel uwalnianie olbrzymiej energii drzemiącej w obrazie. Centralne znaczenie w tej wizji ma pomoc klientom w budowaniu opowieści, wprowadzaniu zmian, tworzeniu więzi emocjonalnych, stymulowaniu uczenia się i wyzwalaniu potencjału. Firma Sony znakomicie łączy technologię z kreatywnością. Współpracuje z firmami z różnych sektorów, między innymi mediów i produkcji studyjnej, kina, służby zdrowia, sportu, biznesu i edukacji, dostarczając im nowatorskie rozwiązania, będące stymulacją do zmian. Dzięki ponad 30-letniemu doświadczeniu oraz współpracy z zaufanymi i uznanymi partnerami technologicznymi Sony oferuje bogaty wachlarz produktów i usług, które stanowią prawdziwą wartość dla firm oraz źródło informacji, wiedzy, rozrywki i inspiracji dla klientów.  Więcej informacji można znaleźć pod adresem http://pro.sony.eu  

Zapraszamy na Twittera @SonyProEurope / https://twitter.com/SonyProEurope

 

Informacja o Entertainment One

Entertainment One Ltd. (LSE:ETO) jest niezależną, globalną wytwórnią specjalizującą się w opracowywaniu, nabywaniu, produkcji, finansowaniu, dystrybucji i sprzedaży treści rozrywkowych. Spółka ma doświadczenie w wielu dziedzinach: produkcji i sprzedaży filmów, programów telewizyjnych i muzyki, programach familijnych oraz ich merchandisingu i licencjonowaniu, treściach cyfrowych i rozrywce na żywo. Globalny zasięg, rozwijająca się działalność i dogłębna znajomość lokalnych rynków pozwalają Spółce zaopatrywać świat w najlepsze treści. 

Do sieci Entertainment One należy międzynarodowy dystrybutor filmowy Sierra Affinity; Amblin Partners wraz z DreamWorks Studios, Participant Media i Reliance Entertainment; studio Makeready z Bradem Westonem; produkujące improwizowane programy telewizyjne firmy Whizz Kid Entertainment i Renegade 83; lider na rynku produkcji na żywo Round Room Entertainment; światowej klasy wytwórnie fonograficzne Dualtone Music Group i Last Gang; oraz zdobywające nagrody studio nowych treści i technologii Secret Location. 

 

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt:

Malgorzata Błachnio, INDALO

Tel.: +48 601 349 356, mail: malgorzata.blachnio@indalo.pl www: www.sony.pl/pro  

 

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

INDALO

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl