Społeczność biurowa myhive wspiera seniorów w czasie pandemii


2020-07-21
IMMOFINANZ, właściciel marki biurowej myhive, w ramach swoich działań CSR-owych zaangażował się w kolejny projekt wspierający potrzebujących w czasie pandemii.

W ramach akcji “Ubrania do oddania” w lobby wszystkich budynków biurowych myhive zostały wystawione specjalnie oznaczone kontenery, w których najemcy pozostawiali używane, ale wciąż w dobrym stanie, ubrania. Dzięki szerokiej komunikacji projektu oraz wyjątkowemu zaangażowaniu społeczności myhive, zebrano ponad dwie tony ubrań (dokładnie 2228,76 kg). Środki z ponownej ich sprzedaży zostały przekazane na wsparcie samotnych i borykających się z problemami seniorów ze Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.

„Społeczność myhive lubi pomagać, przekonaliśmy się o tym już wiele razy. Akcję “Ubrania do oddania” tak naprawdę realizujemy już po raz trzeci. Ostatnia zbiórka ubrań, jak się okazało rekordowa, miała na celu pomóc starszym w wyjątkowo trudnym czasie pandemii. Dzięki wcześniejszym dwóm natomiast dołożyliśmy się do zakupu samochodu dla Służby Ochrony i Ratownictwa Zwierząt oraz pomogliśmy podopiecznym SOS Wioski Dziecięce”, skomentowała Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, IMMOFINANZ. ”Inicjatywa „Ubrania do Oddania” wiąże ze sobą ważny dla DNA marki myhive aspekt budowania społeczności i jednocześnie wspiera zrównoważony rozwój zarówno w aspekcie ekologicznym – zebrana odzież trafia ponownie do obiegu –  jak i społecznym, stąd też dołączenie do niej było nas naturalnym ruchem”, dodała.

„myhive jest doskonałą definicją „robienia rzeczy na 100%” – zarówno w obszarze własnej działalności, jak również w obszarze inicjowania i realizacji działań CSR, które fantastycznie angażują społeczność najemców myhive. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem tego z jak ogromnym entuzjazmem spotkały się cyklicznie organizowane zbiórki odzieży, dzięki którym społeczność myhive zebrała tak duże ilości ubrań! Ambitne podejście i zaangażowanie to mianownik myhive, który z pewnością pozwoli nam zwielokrotnić ten wynik jeszcze w 2020 roku – Aleksandra Lech, CSR Manager; UbraniaDoOddania.pl

UbraniaDoOddania.pl to pierwszy w Polsce portal fundraisingowy, który w innowacyjny sposób łączy zbiórki odzieży używanej ze wsparciem finansowym na rzecz organizacji charytatywnych. Misją projektu jest zrewolucjonizowanie rynku odzieży używanej w Polsce oraz kształtowanie prospołecznych i proekologicznych postaw wśród Polaków. Zebrana odzież przewożona jest do sortowni pod Warszawą. Niezniszczone ubrania dostają drugie życie, trafiając do ponownego obiegu.

IMMOFINANZ, bezpośrednio czy też poprzez myhive, ale również swoją markę handlową VIVO! prowadzi szeroko zakrojone działania CSR-owe w Polsce. Oprócz ostatniej inicjatywy dot. zbiórki odzieży, firma już od 4 lat prowadzi projekt „Uratuj pszczołę”, szerząc świadomość i edukując w zakresie wagi i znaczenia pszczół w ekosystemie. Projekt ten nabiera coraz większego zasięgu, a pasieki założone zostały już w trzech centrach handlowych VIVO!, w Lublinie, Krośnie, a w tym roku i Pile, oraz na dachu warszawskiego biurowca myhive Nimbus. Firma prowadzi także projekt „Rise Against Hunger” pakując z wolontariuszami – biurowymi przedstawicielami najemców – posiłki dla dzieci w Zimbabwe (40.000 porcji zapakowanych w 2019 roku), oraz angażowała się we wcześniejszą pomoc w czasie COVID-19, czy to rozdając 20.000 wielkanocnych niespodzianek pracownikom szpitali czy też dostarczając im posiłki w ramach inicjatywy branżowej #property4heroes.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Przemyslaw_Wardega

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl