Spółka Sento rozszerza współpracę z Prime Time PR


2017-02-27
Po niemal rocznej umowie, krakowski deweloper Sento rozszerza współpracę z Prime Time PR. Poza relacjami z mediami i komunikacją na Facebooku, agencja zajmie się również realizacją strategii content marketingowej oraz działaniami reklamowymi.

Sento to krakowska spółka deweloperska, która oferuje mieszkania wykończone „pod klucz” w różnych częściach miasta, m.in. na Ruczaju, Prądniku Białym. W tym roku zostanie zaprezentowana także prestiżowa inwestycja z widokiem na Wawel.

Po przedłużeniu umowy, do zadań Prime Time PR należeć będzie komunikacja marki na Facebooku oraz utrzymywanie relacji z mediami tradycyjnymi i internetowymi.

Agencja odpowiadać będzie za działania z zakresu content marketingu. W efekcie,  powstanie m.in. cykl artykułów eksperckich oraz blog firmowy z autorskim brand hero.  Z kolei dział graficzny Prime Time PR zajmie się projektami reklamowymi.

Za obsługę klienta ze strony agencji odpowiadają Patrycja Grzybowska, PR&Content Manager oraz Inga Chłódek, Content&Graphic Manager.  

Poza spółką Sento, Prime Time PR obsługuje także innych klientów z branży nieruchomości, w tym m.in. Grupę Deweloperską Geo, PB Start, Grupę 3D oraz portal rynek-deweloperski.pl.  


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

primetimeprpl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl