Sposób na Przyszłość ING Życie - nowa kampania marketingowa


2011-04-26
Czy wiesz już jaki jest twój sposób na przyszłość? To pytanie, które ING Życie kieruje do klientów w najnowszym spocie reklamowym, będącym osią kampanii marketingowej wprowadzającej na rynek nowe ubezpieczenie ochronno-inwestycyjne Sposób na Przyszłość.

Cechą, która wyróżnia Sposób na Przyszłość na rynku, jest możliwość dopasowywania polisy do potrzeb, które zmieniają się z upływem czasu. By cechę tę podkreślić, we wszystkich elementach kampanii ING Życie posłuży się miękkim pufem, który jest w stanie dopasować się do każdego, kto na nim usiądzie. Ubezpieczyciel stawia na niestandardową komunikację.

„Sposób na Przyszłość to nowatorskie ubezpieczenie na życie, które dopasowuje się do zmian w życiu klienta. Jest odpowiednie dla każdego modelu
rodziny. To produkt ubezpieczeniowy nowej generacji. Dlatego również w komunikacji marketingowej wspierającej jego wejście na rynek sięgamy po niestandardowe działania” – mówi Anna Grzelońska, członek zarządu ING Życie, dyrektor marketingu.

Oprócz spotów telewizyjnych 30- i 15-sek, emitowanych w kanałach ogólnopolskich, Sposób na Przyszłość promowany będzie w internecie. Zupełną nowością jest fakt, że kreacja codziennie będzie dopasowywać się do treści newsa dnia na najczęściej odwiedzanych
portalach informacyjnych. Jednocześnie będą prowadzone działania na oficjalnym fan page’u ING Życie na Facebooku i na firmowym kanale YouTube.

Elementy kampanii:

Spoty telewizyjne
Emisja od 11 kwietnia do 12 czerwca w stacjach ogólnopolskich i kablowych z mixem spotów 30 i 15 sekundowych. Spoty do obejrzenia na oficjalnym kanale YouTube ING Życie: www.youtube.com/ingzycie.
Kreacja: Grandes Kochonos
Zakup mediów: Pan Media Western

Kampania w internecie
Od końca kwietnia do połowy czerwca kampania m. in. na portalach: onet.pl, wp.pl, oraz o2.pl Ponadto działania reklamowe w mediach społecznościowych, w tym na Facebooku. Dodatkowo na kanale YouTube dostępny jest specjalny
film „Sposób na Przyszłość”, składający się z kilku części. Po obejrzeniu każdej części widz ma możliwość zdecydowania o dalszych losach Janusza – głównego bohatera.
http://www.youtube.com/watch?v=2-BaLVEmbxY
Kreacja: 180 heartbeats
Film „Sposób na Przyszłość”: Multi Communications

Kampania outdoorowa
Od 11 kwietnia przy
trasie na Katowice i Gdańsk. W kreacji wykorzystane zdjęcie znanej ze spotów telewizyjnych rodziny.
Kreacja: Grandes Kochonos


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Multi_Communications

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl