Spotify ogłasza współpracę z UNICEF, by wspierać zdrowie psychiczne młodych ludzi
2023-06-28
W ciągu najbliższych trzech lat Spotify we współpracy z UNICEF będzie zapewniać młodym ludziom, w tym uchodźcom i migrantom, dostęp do zaufanych i angażujących programów o tematyce zdrowia psychicznego.
Według danych UNICEF, od początku wojny w Ukrainie ponad 12 milionów uchodźców z tego kraju przekroczyło polską granicę*. By wesprzeć zdrowie psychiczne tych, którzy musieli tego dokonać, i nie tylko, największa na świecie platforma subskrypcji audio rozpoczyna współpracę z UNICEF i startuje z nową sekcją na Spotify, Our Minds Matter.
W ciągu najbliższych trzech lat Spotify we współpracy z UNICEF będzie zapewniać młodym ludziom, w tym uchodźcom i migrantom, dostęp do zaufanych i angażujących programów o tematyce zdrowia psychicznego. Celem Spotify będzie odpowiedź na istotne tematy w tym zakresie, wynikające z trwającej wojny na Ukrainie i rozwój projektu poza tymi zagadnieniami.
Na rozpoczęcie partnerstwa Spotify uruchamia nową sekcję poświęconą zdrowiu psychicznemu i dobremu samopoczuciu młodzieży i uchodźców, Our Minds Matter. Będzie ona dostępna w języku polskim, ukraińskim i angielskim. W jej ramach użytkownicy będą mogli posłuchać muzyki i podcastów stworzonych po to, by zapewnić wsparcie w szeroko rozumianym zakresie zdrowia psychicznego i dobrego samopoczucia. Jednym z celów sekcji jest ułatwienie dostępu do tego typu materiałów. Platforma przygotuje również serię mini podcastów przełamujących stereotypy dotyczące zdrowia psychicznego i zapewni wskazówki, jak radzić sobie ze stanami lękowymi czy pielęgnować zdrowe relacje i wiele innych.
W Spotify wierzymy, że muzyka i treści audio mogą wspierać zdrowie psychiczne - ale również dostrzegamy, jaką moc ma nasza platforma w dostarczaniu źródeł informacji bezpośrednio do słuchaczy. Jestem dumna z naszego partnerstwa z UNICEF i wszyscy mamy nadzieję, że tworzone przez nas centrum informacji będzie pomocne dla tych, którzy zmagają się z chorobami psychicznymi i szukają pomocy online. - mówi Federica Tremolada, Managing Director na Europę Wschodnią w Spotify
To dopiero początek współpracy między Spotify i UNICEF, które zamierzają wspólnie pracować nad tworzeniem, adaptacją, digitalizacją i tłumaczeniem treści dotyczących zdrowia psychicznego. Zainteresowanych zachęcamy do sprawdzenia bloga For The Record, gdzie można znaleźć dodatkowe szczegóły.
Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu: press-pl@spotify.com
*Oficjalne dane z dnia 19.06.2023 r., https://www.unicef.org/eca/pl/press_release/dzieci-uciekajace-teraz-przed-wojna-w-ukrainie-sa-bardziej-bezbronne
Spotify na zawsze zmienił sposób słuchania muzyki, od chwili startu w 2008 roku. Obecnie jest najpopularniejszym na świecie serwisem subskrypcji strumieniowego przesyłania muzyki, który dociera miesięcznie do ponad 515 milionów użytkowników, w tym 210 milionów korzystających z subskrypcji, na ponad 180 rynkach. Umożliwia odkrywanie, zarządzanie i udostępnienie za darmo ponad 100 milionów utworów, w tym ponad 5 milionów tytułów podcastów za darmo. Dzięki Spotify Premium użytkownicy mają również dostęp do dodatkowych funkcji – ulepszonej jakości dźwięku oraz możliwości słuchania utworów i podcastów w trybie offline i bez reklam.
Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Wasze komentarze (0):