Startuje jesienna kampania EFL pod hasłem „Każdy leasing powinien być tak elastyczny”


Startuje jesienna kampania EFL pod hasłem „Każdy leasing powinien być tak elastyczny”
2020-10-01
W jesiennej kampanii EFL oferuje przedsiębiorcom elastyczne rozwiązania z pewnym partnerem – na niepewny czas. „Każdy leasing powinien być tak elastyczny” obejmuje dwie oferty promocyjne – Łatwy start i UżywaneOK. Kampania rusza 1 października br.

W jesiennej kampanii EFL oferuje przedsiębiorcom elastyczne rozwiązania z pewnym partnerem – na niepewny czas. „Każdy leasing powinien być tak elastyczny” obejmuje dwie oferty promocyjne – Łatwy start i UżywaneOK. Kampania rusza 1 października br.

 

Łatwy start to oferta, która uwzględnia indywidualnie ustalony harmonogram spłat, w którym  3 pierwsze raty zostaną obniżone o 50% w porównaniu do wysokości rat wynikających z harmonogramu równomiernego. Pozostała kwota finansowania rozłożona jest według harmonogramu równomiernego. Z oferty mogą  skorzystać zarówno obecni jak i nowi klienci EFL zainteresowani nabyciem nowych i używanych aut osobowych i dostawczych oraz maszyn i urządzeń. 

Przedsiębiorcy zainteresowani nabyciem używanego sprzętu (samochody osobowe i dostawcze, maszyny i urządzenia)  mogą skorzystać z oferty  UżywaneOK. W ramach promocji EFL oferuje bezpłatną wycenę zewnętrzną sprzętu.  Oferta podobnie jak Łatwy start skierowana jest do obecnych i nowych klientów EFL. Promocje się nie łączą.

 „ Dzięki naszym Klientom i Partnerom, z sukcesem działamy na rynku od 29 lat. Finansowaliśmy ich inwestycje w  czasie koniunktury i wraz z nimi budowaliśmy nasz biznes. Rok 2020 postawił przed nami, naszymi klientami, ale i całą gospodarką, wyzwania, których jeszcze rok temu nikt się nie spodziewał. Największym, i jednocześnie naszym głównym celem, było wsparcie klientów i pomoc w przetrwaniu najtrudniejszego okresu – lockdownu. Klienci otrzymali wsparcie w postaci wakacji leasingowych czy Leasingu Swobodnego. W jesiennej kampanii  postanowiliśmy dodatkowo wesprzeć tych przedsiębiorców, którzy planują inwestycje. Podpowiadamy im, jak bezpiecznie sfinansować nowy i używany sprzęt oraz dajemy możliwość elastycznego finasowania. Chcemy nadal być dla naszych Klientów partnerem w biznesie, w szczególności w tym trudnym covidowym czasie” – powiedziała Ewa Kadziewicz, dyrektor departamentu marketingu w EFL.

Kampania EFL potrwa do 31 grudnia 2020 roku. Promocja kampanii zaplanowana jest w mediach społecznościowych, online, kanałach direct i offline.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

maja.lidke@efl.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl