Strategia marki Colorovo zakłada dynamiczny rozwój kolejnych grup produktowych


2012-10-24
Marka Colorovo, której właścicielem jest ABC Data S.A., na spotkaniu z dziennikarzami podsumowała 16 miesięcy swojej działalności oraz przedstawiła strategię rozwoju kolejnych grup asortymentowych.

„Dobór produktów marki Colorovo jest przemyślany tak, aby łączył przystępną cenę z nowoczesnym i energicznym wizerunkiem marketingowym. Chcemy stale rozbudowywać ofertę produktów pod własną marką, o te kategorie asortymentowe, które pozwalają na osiąganie wysokich marż. Debiut kolejnych grup produktowych zaplanowaliśmy już na najbliższe tygodnie.” – powiedział Dobrosław Wereszko, członek zarządu ABC Data S.A., odpowiedzialny za rozwój projektu własnej marki.

Colorovo jest młodą, miejską, współczesną i energiczną marką. Decyzje podejmuje szybko i nie boi się ryzyka. Nowoczesność i energię widać w kolorystyce, typografii oraz stylu komunikacji, który to odzwierciedla. Wykorzystujemy żywe i modne palety kolorów. Styl graficzny jest otwarty, przestronny i asymetryczny. Głos marki intryguje i bawi się językiem. Colorovo aspiruje do najlepszych marek i tak jak one chce osiągnąć rynkowy sukces.

Colorovo sprzedaje obecnie blisko 400 produktów, na terenie 7 krajów europejskich (Polska, Litwa, Łotwa, Estonia, Czechy, Słowacja, Rumunia). Debiutancki projekt okazał się dochodowy, czego wynikiem jest 14 miejsce wśród 416 linii produktowych w ofercie ABC Daty pod względem wartości osiąganej marży.

„Oprócz faktu, że produkty Colorovo są już dobrze rozpoznawalne i pozytywnie odbierane przez naszych klientów, są również coraz bardziej doceniane. Nasze kartridże do drukarek atramentowych i laserowych uzyskały wysoką oceną w testach redakcji PC World oraz PC Format” – powiedział Piotr Blachowski, odpowiedzialny za działania marketingowe marki Colorovo.

 

Colorovo to marka materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów komputerowych. Obecnie materiały eksploatacyjne obejmują produkty dla ok. 1400 urządzeń drukujących takich producentów jak Brother, Canon, Dell, Hewlett-Packard, Konica Minolta, Kyocera, Lexmark, OKI, Samsung czy Xerox. Od debiutu marka poszerzyła swój portfel produktów o akcesoria czyszczące takie jak: środki do czyszczenia ekranów (TFT, LCD, LED, itp.) w postaci chusteczek, żelu i pianek (dedykowanych do ekranów, powierzchni plastikowych i metalowych) oraz sprężonego gazu do wydmuchiwania zabrudzeń z trudno dostępnych miejsc. Ponadto do sprzedaży wprowadzone zostały  obudowy komputerowe do zastosowań biurowych oraz dla graczy komputerowych. Plany przewidują wprowadzenie kolejnych produktów akcesoryjnych (akcesoria komputerowe oraz do urządzeń mobilnych), a także produktów z kategorii „Dom i Biuro” oraz „Elektronika użytkowa”.

Produkty marki Colorovo są dostępne w całej sieci dystrybucji grupy ABC Data, a od połowy 2012 r. – obecne są również w ofercie Agito.pl, Morele.net oraz NEO24.pl – największych internetowych polskich platformach sprzedażowych.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Colorovo
http://pl.colorovo.eu

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl