Strategiczna współpraca Jabra i Logitech


Strategiczna współpraca Jabra i Logitech
2011-06-21
Jabra i Logitech podpisały umowę o współpracy. Zestawy słuchawkowe będą oferowane pod wspólną marką „Logitech powered by Jabra”.
Jabra, wiodąca marka innowacyjnych zestawów słuchawkowych oraz firma Logitech chcąc w pełni wykorzystać możliwości Unified Communication (UC, komunikacja zunifikowana) podpisały umowę dystrybucyjną. Zgodnie z jej zapisami Logitech będzie oferować zestawy słuchawkowe pod wspólną marką „Logitech powered by Jabra”.


Wybrane zestawy słuchawkowe Jabra będą sprzedawane do  partnerów i klientów biznesowych Logitech od lipca 2011 roku na rynkach Ameryki Północnej. Jeszcze w tym roku, w drugim etapie, zestawy pod wspólną marką będą oferowane na całym świecie. Połączenie szerokiego kanału sprzedaży i powszechnie znanej marki Logitech z wysokiej jakości zestawami słuchawkowymi Jabra, to pierwszy krok firmy Jabra w powiększaniu liczby odbiorców w różnych kanałach sprzedaży w Ameryce Północnej, gdzie dotąd ta marka nie była obecna.

Jabra będzie kontynuować sprzedaż rozwiązań pod własną marką do dotychczasowych partnerów, a zespół dedykowany przedsiębiorstwom nadal będzie oferować rozmaite rozwiązania komunikacji zunifikowanej opartej o rozwiązania sprzedawane pod marką Jabra.

Naszym zamierzeniem jest osiągnięcie pozycji lidera w obszarze rozwiązań UC, a umowa z Logitechem jest poważnym krokiem do osiągnięcia tego celu. Jesteśmy bardzo zadowoleni mogąc ogłosić porozumienie z Logitechem. Wierzymy, że dzięki temu więcej ludzi zdecyduje się wykorzystywać zestawy słuchawkowe Jabra w Unified Communication.” – tłumaczy Mogens Elsberg, Dyrektor Generalny GN Netcom. –„Dodanie rozwiązań głosowych do komunikacji zunifikowanej jest jedynym z kluczowych elementów przy wdrażaniu i przyjęciu tych technologii. Oczekujemy, że połączenie wysokiej jakości sprzętu Jabra z marką Logitech i szerokim kanałem sprzedaży zwiększy świadomość roli zestawów słuchawkowych w UC.”

“Współpraca z GN Netcom umożliwia firmie Logitech na stanie się dostawcą kompletnych rozwiązań do komunikacji zunifikowanej” – powiedział Gerald P. Quindlen, Dyrektor Generalny Logitech. – „Dzięki temu możemy dostarczać pełne portfolio technologii związanych z IT – od sal konferencyjnych wyposażonych w sprzęt do wideokonferencji LifeSize przez produkty przeznaczone do PC-tów, Mac-ów po tablety, kamerki internetowe, zestawy słuchawkowe i głośnomówiące.”

Pierwsze produkty sprzedawane pod wspólna marką “Logitech powered by Jabra” to:
•    Logitech BSP420 USB Speakerphone (Jabra SPEAK™ 410),
•    Logitech BH970 Wireless DECT Headset (Jabra GO™ 6430)
•    Logitech BH870 Wireless Bluetooth Headset (Jabra PRO™ 9450)

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ITBC_Com

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl