Styl i szyk w nowej jesiennej kampanii NoVa Park


Styl i szyk w nowej jesiennej kampanii NoVa Park
2020-09-04
Nowe kolekcje na chłodniejsze dni już zagościły w NoVa Park! Właśnie ruszyła jesienna kampania wizerunkowa gorzowskiego centrum handlowego, która zachęca mieszkańców Gorzowa i okolic do odwiedzin galerii oraz dokonywania udanych zakupów w bezpiecznych warunkach.

Sezon jesień-zima 2020/2021 to wyjątkowe kolekcje przepełnione feerią barw, wzorów i tekstur. Po raz kolejny wraca jesienny klasyk, czyli krata, która przypadnie do gustu zarówno minimalistkom, jak i miłośniczkom maksymalizmu. Wciąż modna będzie również skóra, która pojawi się w kolorze karmelowym, czarnym czy beżowym. Kolejnym trendem, który będzie chciał wkupić się w nasze łaski będzie styl boho chic z frędzlami w roli głównej oraz powłóczystymi spódnicami i sukienkami. Wśród dodatków królować będzie łańcuch, który znajdziemy m.in. na butach i paskach oraz będziemy nosić na szyi jako przykuwający uwagę element biżuterii.

Jesienno-zimowe kolekcje promuje najnowsza kampania wizerunkowa NoVa Park, której hasło przewodnie brzmi „Styl i szyk na każdą pogodę!”. Kolorystyka utrzymana w barwach polskiej jesieni, rodzina na pierwszym planie oraz elementy nawiązujące do aktualnych trendów modowych – to wszystko znajdziemy w nowej kampanii przygotowanej zgodnie z linią kreatywną zaplanowaną na 2020 rok. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS, kampanii spotowej w radio, komunikacji na Facebooku oraz na stronie internetowej NoVa Park.

„Jesienne klimaty zawitały do NoVa Park. Różnorodna oferta ponad 130 marek sprawia, że każdy miłośnik mody znajdzie u nas coś dla siebie, zarówno młodsi, jak i starsi, zarówno Panie, jak również Panowie. Z NoVa Park każdy odkryje jesienny wymiar bezpiecznych zakupów i przygotuje się na nowy sezon” – mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.

W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo Klientów, NoVa Park w dalszym ciągu stosuje rygorystyczne zasady bezpieczeństwa higienicznego i stosuje się do wytycznych dla funkcjonowania obiektów handlowych opracowanych przez Ministerstwo Rozwoju wspólnie z Głównym inspektoratem Sanitarnym.

Opis wszystkich wdrożonych w centrum procedur bezpieczeństwa jest dostępny jest na stronie https://nova-park.pl/.

Informacje o firmie:

NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w województwie lubuskim, którego uroczyste otwarcie nastąpiło 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket SPAR oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym unikalne na rynku lokalnym marki takie jak: Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Cropp, House, Reserved Kids, C&A, Medicine, Home&You, Duka, Homla, Super-Pharm, Sephora, Calzedonia, Intimissimi, Smyk, Intersport, 4F, Adidas, Reebok, New Balance, Puma, Sizeer, 50 Style, W.KRUK, SunLoox czy North Fish. Do dyspozycji Klientów jest również klub fitness Fabryka Formy.

www.nova-park.pl


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Orchidea

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl