Sukces akcji Dzikiego Sadu. Niemal czterdzieści tysięcy „sprzymJEŻeńców”!
Obchodzony 10 listopada Dzień Jeża jest dobrą okazją do przypomnienia, że te zwierzęta są zagrożone obecnie całkowitym wyginięciem.
Akcję pomocy jeżom z sukcesem przeprowadziła marka Dziki Sad. W działania służące ocaleniu tych pożytecznych zwierząt zaangażowało się niemal czterdzieści tysięcy osób, a w rozpropagowanie akcji włączyło się szerokie grono influencerów.
Dziki Sad to nowy produkt w portfolio Grupy Żywiec, będący intrygującym połączeniem piwa z napojem o smaku cydru – mówi Maja Bucholc, Junior Brand Manager Dziki Sad & Strongbow w Grupie Żywiec. – Od momentu powstania marka jest związana z jeżami – są one istotnym ogniwem w historii Dzikiego Sadu i bohaterami kampanii. Stąd nasza decyzja o zaangażowaniu w działania służące ich ochronie.
Dzięki zorganizowanej przez Dziki Sad akcji, konsumenci mogli w prosty sposób włączyć się w pomoc jeżom. Wystarczyło wejść na stworzoną na potrzeby akcji stronę www.dzikisad.com.pl i kliknąć w zdjęcie jeża. Wszystkie kliknięcia (było ich łącznie 39 300) zamieniły się we wsparcie dla Polskiego Stowarzyszenia Ochrony Jeży „Nasze Jeże” – organizacji, która zajmuje się ratowaniem jeży i pomaga im wrócić do naturalnego środowiska. W nagłośnienie akcji zaangażowało się niemal pięćdziesięciu influencerów, a zasięg wygenerowany przez nich na samym tylko Instagramie to 935 tysięcy.
Ogromnym powodzeniem cieszył się również towarzyszący akcji konkurs na stronie www.dzikisad.com.pl - osoby biorące w nim udział rozwiązały łącznie ponad 85 tysięcy „zaJEŻystych” rebusów. Nagrodami w konkursie były koszulki i zapas Dzikiego Sadu.
Kampanię przygotowała agencja GoldenSubmarine. Komunikację PR prowadzi agencja Roots PR, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediavest.
Nadesłał:
roots_as
|