Sukces magazynu "Bonarka" w konkursie PoCMA 2019


Sukces magazynu "Bonarka" w konkursie PoCMA 2019
2019-06-10
Magazyn Bonarki otrzymał brązową statuetkę w prestiżowym konkursie Power of Content Marketing Awards 2019. Jury doceniło estetyczne rozwiązania wykorzystane w czasopiśmie oraz jego przemyślaną i konsekwentną formę.
Magazyn „Bonarka" znalazł się w gronie najlepszych czasopism według jury Power of Content Marketing Awards 2019. W kategorii centra handlowe zajął wysokie 3 miejsce, co zapewniło Bonarce brązową statuetkę. Jest to kolejny sukces magazynu centrum. W ubiegłorocznej edycji PoCMA otrzymał nagrodę za drugie miejsce.

Nagrodzona przez jury PoCMA 2019 edycja magazynu „Bonarka" zabiera czytelników w niezwykłą podróż w przeszłość. Znajdziemy się na ulicach XIX-wiecznego Krakowa niczym z bajek Christiana Andersena, w szykownych salonach okresu Międzywojnia, i w samym centrum krakowskiej bohemy lat 60 ubiegłego wieku.

Główną postacią na okładkach magazynu jest Małgorzata Kożuchowska - wieloletnia ambasadorka centrum. Jej stylizacje nawiązują do różnych epok. W wiosennym numerze widoczne są inspiracje stylem retro, jesiennym - szykiem lat 30 XX wieku, a zimowym - modą wiktoriańską. Ważne jest również tło okładek. Obklejone plakatami i ilustracjami słupy ogłoszeniowe stanowią dopełnienie kreacji prezentowanej przez Małgorzatę Kożuchowską. Odnoszą się także do merytorycznej zawartości magazynu.

Każdy numer magazynu „Bonarka" ukazuje się w nakładzie 30 tys. egzemplarzy. Punkty dystrybucji znajdują się na terenie całego Krakowa. Magazyn jest dostępny online. Za kompleksowe opracowanie magazynu odpowiada agencja Valkea. Koncepcję okładek stworzyła Firma Reklamowa Kuc. Autorem zdjęć na okładkach jest Marcin Tyszka.

Power of Content Marketing Awards (dawniej Szpalty Roku) jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od 2008 roku. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. W konkursie oceniane są projekty digital oraz print.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Lyrmed

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl