Radar burz nad Polską. Gdzie uderzy żywioł z gradem i wichurą?
Radar burz już teraz pokazuje niepokojące sygnały – zbliżają się gwałtowne burze, które mogą zdemolować samochody, zerwać dachy i przerwać dostawy prądu. Sprawdź, które regiony Polski znajdą się w centrum niebezpiecznych zjawisk atmosferycznych.
Gdy pomylisz cyfrę w numerze konta bankowego
W świecie codziennych finansów, gdzie większość transakcji odbywa się elektronicznie, precyzja w podawaniu danych staje się kluczowa.
Podwójna nagroda dla Olivia Home podczas Baltic Sea Region Real Estate Awards 2025
15 maja 2025 roku, podczas gali Baltic Sea Region Real Estate Awards, która odbyła się w sopockim hotelu Radisson BLU, deweloper Olivia Home – należący do Grupy Olivia – został podwójnym laureatem prestiżowego konkursu, zdobywając dwie nagrody
NOWY SERWIS SUBSKRYPCYJNY TVN24+ JUŻ DOSTĘPNY
Warszawa, 24 kwietnia 2025 r. – TVN Warner Bros. Discovery uruchomił nowy serwis subskrypcyjny TVN24+, który stanowi odpowiedź na zmieniające się potrzeby odbiorców treści informacyjnych.
Gala Mrs. Poland International 2025 – święto kobiecego sukcesu
15 maja 2025 roku, w Renaissance Warsaw Airport Hotel odbyła się trzecia edycja prestiżowego konkursu Mrs. Poland International
E-book DYI: taras, który przetrwa upały i pomoże zapylaczom
Gdy skwar i palące słońce dają się poważnie we znaki, taras może stać się azylem, przynoszącym ochłodę i kontakt z naturą. Dzięki odpowiedniej aranżacji pozwoli nie tylko zapewniać upragniony cień, koić zmysły, ale także wspierać pożyteczne owady zapylające.
Newline Interactive: Grzegorz Pawlak objął stanowisko Business Development Managera
Od marca 2025 roku Grzegorz Pawlak dołączył do zespołu Newline Interactive obejmując stanowisko Business Development Managera. Jest odpowiedzialny za utrzymywanie relacji z partnerami i klientami końcowymi marki.
Dzień Bliźniąt - Jak Patrzy na to pokolenie Z?
19 maja obchodzimy Dzień Bliźniąt – święto nie tylko dla rodzeństwa, ale także tych, których fascynują osoby łudząco do siebie podobne. Najnowsze badania przeprowadzone na zlecenie marki Twix® pokazują, że temat ten szczególnie przemawia do wyobraźni Polaków.