Super-Cisowianka


Super-Cisowianka
2017-01-24
Cisowianka laureatem godła Superbrands już ósmy raz z rzędu.

Cisowianka to niekwestionowany lider rynku wód mineralnych, jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek i najpopularniejsza woda mineralna w Polsce. Doceniana jest zarówno przez handlowców jak i przez konsumentów. Silną pozycję marki, docenili ostatnio również specjaliści Londyńskiej Giełdy zaliczając właściciela Cisowianki, zakład butelkujący ZL Nałęczów Zdrój, do grona najbardziej obiecujących przedsiębiorstw Unii Europejskiej.

Kolejnym potwierdzeniem siły marki Cisowianka jest przyznanie jej już po raz ósmy z rzędu zaszczytnego tytułu Superbrands a także Superbrands Created in Polnad. Utrzymać się na szczycie przez osiem lat może jedynie marka, której jakość i pozycja są niepodważalne.

Badanie Superbrands to jedno z szerzej zakrojonych konsumenckich badań rynku w Polsce, które uwzględnia wszystkie istotne marki w każdej z badanych branż. Tegoroczny Proces Certyfikacji składał się z badania, przeprowadzonego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia na próbie ponad 15 tysięcy polskich konsumentów oraz ocen ekspertów Rady Marek. Jedynie marki, które były wyjątkowo chętnie rekomendowane przez konsumentów i jednocześnie ocenione pozytywnie przez ekspertów, miały szansę na uzyskanie tytułu.

 Uroczysta, 11-ta Gala Superbrands podczas, której wręczone zostaną statuetki najlepszym markom na rynku odbędzie się 15 maja 2017 roku w Warszawie.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Polskie Zdroje

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl