Świąteczna e-kampania @HelioBakalie


Świąteczna e-kampania @HelioBakalie
2020-12-07
W związku ze zbliżającym się, kluczowym dla branży bakaliowej okresie, firma HELIO prowadzi intensywne działania e- marketingowe, by wesprzeć sprzedaż świątecznych przebojów HELIO.

Linia naturalnych bakalii bez konserwantów HELIO Natura oraz gotowe masy do ciast HELIO to bestsellerowe produkty polskiego producenta, które najlepiej sprawdzają się w przedświątecznej kuchni. W związku ze zbliżającym się, kluczowym dla branży bakaliowej okresie, firma HELIO prowadzi intensywne działania e- marketingowe, by wesprzeć sprzedaż świątecznych przebojów HELIO.

 

W ostatnich latach, HELIO jako jedyna marka promowała masy do ciast w wysokozasięgowych kanałach komunikacji - głównie w TV, inwestując znaczące na tle branży środki, a także prowadziła intensywne działania e- marketingowe w celu budowania trwałych relacji z potencjalnymi konsumentami. Dzięki temu dziś @HelioBakalie ma liczne grono fanów na swoich profilach społecznościowych i cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród internetowej publiczności, na czele z popularnymi blogerami kulinarnymi i influencerami, którzy regularnie polecają produkty HELIO w autorskich przepisach. 

 

By podtrzymać dialog z internetową publicznością, zwłaszcza teraz, gdy większość z nas pozostaje w domach i łączy się ze światem głównie online, polski producent bakalii zapewnia nam masę smakowitej e- rozrywki na co dzień i od święta, publikując m.in. kulinarne inspiracje w formie modnych wideo przepisów na swoim kanale YT „HELIO – Bakaliowe klimaty”. Dlatego w ramach tegorocznej, świątecznej e- marketingowej kampanii, firma HELIO będzie kontynuować działania promocyjne m.in. w mediach społecznościowych, by wspólnie z internautami tworzyć kulinarną e- platformę bakaliowych inspiracji– tak, by każdy z nas mógł wyczarować z HELIO niezapomniany klimat świąt Bożego Narodzenia w swoim domu.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Agnieszka EFEKTPR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl