Świąteczna kampania wizerunkowa NoVa Park


Świąteczna kampania wizerunkowa NoVa Park
2019-11-21
NoVa Park zaprasza na zakupy w gwiazdkowym nastroju! Właśnie ruszyła kampania wizerunkowa mająca zachęcić do częstszych wizyt w Centrum w okresie przedświątecznym oraz promująca NoVa Park jako idealne miejsce do bożonarodzeniowych zakupów i spędzenia czasu wolnego.

Wyraziste i przykuwające uwagę tło w wyróżniającym się fioletowym kolorze, a także symbol graficzny – gwiazdka – okalający postacie to główne elementy linii kreatywnej NoVa Park, której celem jest zaprezentowanie NoVa Park jako obiektu rodzinnego z bogatą ofertą handlową oraz licznymi gwiazdkowymi atrakcjami, do którego warto zajrzeć w tym niezwykłym czasie przedświątecznym.

Grudniowe dni w NoVa Park będą pełne magicznych atrakcji dla całej rodziny. Nie zabraknie eventów dla dzieci, akcji prosprzedażowej z upominkami w podziękowaniu za zakupy w NoVa Park, a także jarmarku świątecznego, na które zapraszamy nie tylko mieszkańców Gorzowa, ale także całego regionu.

„Najnowsza kampania wizerunkowa NoVa Park zachęca mieszkańców Gorzowa i regionu do odwiedzin naszego Centrum w okresie przedświątecznym. Zależało nam na podkreśleniu wizerunku NoVa Park jako miejsca rodzinnego i przyjaznego, w którym panuje gwiazdkowa atmosfera sprzyjająca poszukiwaniu idealnych prezentów świątecznych dla naszych najbliższych” – mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.

Świąteczna kampania wizerunkowa jest prowadzona z wykorzystaniem outdooru, radia, materiałów POS, komunikacji na Facebooku oraz stronie internetowej NoVa Park.

Informacje o firmie:

NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w województwie lubuskim, którego uroczyste otwarcie nastąpiło 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket Piotr i Paweł oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym unikalne na rynku lokalnym marki takie jak: Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Cropp, House, Reserved Kids, C&A, Medicine, Carry, Home&You, Duka, Tchibo, Super-Pharm, Sephora, Calzedonia, Intimissimi, Smyk, Intersport, 4F, Adidas, Reebok, New Balance, Puma, Sizeer, 50 Style, W.KRUK, Loox Optyk czy North Fish. Do dyspozycji Klientów jest również klub fitness Fabryka Formy.

Właścicielem i zarządcą NoVa Park jest firma Prime Kapital.

www.nova-park.pl

 

Prime Kapital to jeden z wiodących operatorów w branży nieruchomości, koncentrujący swoje działania na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej oraz inwestujący głównie w projekty handlowe oraz mieszkaniowe. W portfolio Prime Kapital znajduje się ponad 20 projektów, obejmujących projekty deweloperskie na różnych etapach realizacji. Zespół Prime Kapital tworzy ponad 200 doświadczonych specjalistów ds. nieruchomości.

 

www.primekapital.com  


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Orchidea

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl