Świąteczna pomoc od Netto dla Polaków na Kresach
1500 paczek, 15 ton żywności, ponad 150 wolontariuszy i tysiące potrzebujących, do których trafią świąteczne upominki – to efekty tegorocznej zbiórki dla Polaków mieszkających na Kresach. Święta Bożego Narodzenia to wyjątkowy czas, kiedy Polacy starają się pomóc najbardziej potrzebującym, dlatego w tym roku po raz trzeci została zorganizowana wielka, charytatywna akcja. Jej celem jest wsparcie Polaków zamieszkałych na Wileńszczyźnie.
„Paczka dla Rodaka i Bohatera na Kresach" to wyjątkowa inicjatywa mieszkańców Szczecina, którzy od trzech lat angażując mieszkańców całej Polski organizują wielką zbiórkę dla naszych rodaków. W środę, 14 grudnia, ponad 150 wolontariuszy brało udział w pakowaniu darów w Szkole Podstawowej w podszczecińskim Przecławiu. Firma Netto, jeden z głównych sponsorów akcji, oprócz przekazania paczek z środkami czystości, przygotowała także prowiant dla wolontariuszy. Gotowe paczki z produktami pierwszej potrzeby przewiezione zostaną na Litwę i przekazane potrzebującym w tym tygodniu. Transport darów na Litwę finansuje Netto.
Organizacja zbiórki w ramach akcji „Paczka dla Rodaka i Bohatera na Kresach" to duże przedsięwzięcie, w które, podczas wielkiego pakowania w Przecławiu, zaangażowanych było ponad 150 osób. Dzięki uprzejmości naszych partnerów, a także ciężkiej pracy wolontariuszy oraz darczyńców możemy po raz kolejny podzielić się świąteczną radością z rodakami mieszkającymi poza granicami naszej ojczyzny - na Wileńszczyźnie - dodaje Łukasz Szełemej, wiceprezes Fundacji Polskich Wartości organizującej akcję.
Do pomocy przyłączyła się cała Polska. Dary napływały m.in. z Bydgoszczy, Lublina, Grudziądza. Dodatkowo, tę szlachetną akcję wpierają także prezydent Andrzej Duda z małżonką Agatą Kornhauser-Dudą.
O Netto Polska:
Wywodząca się z Danii sieć handlowa, która w ciągu 21 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma 362 sklepy w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Sieć jest dobrze znana w południowej, zachodniej, północnej i środkowej Polsce. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje ok. 95 procent produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech.
Nadesłał:
Damian_HKstrategies
|