Światowe wzrosty sprzedaży Volvo
Volvo odnotowuje coraz większą sprzedaż na całym świecie. Największy wzrost miał miejsce w Azji (a w szczególności w Chinach) oraz w Ameryce.
Region Azji i Pacyfiku zakończył sprzedaż w kwietniu z wynikiem 11 222 samochodów (wzrost o 29,5%). W samych Chinach sprzedaż wzrosła o 38,3 procent, a najczęściej wybieranymi modelami były lokalnie produkowane S90, XC60, S60L. W sumie chińscy klienci odebrali z salonów 8687 aut.
Na rynku amerykańskim głównym czynnikiem wzrostu była sprzedaż w Stanach Zjednoczonych. Sprzedaż w regionie wzrosła o 14% (8411 samochodów) a w USA o 15,4%. Najlepiej sprzedającym się modelem był wielokrotnie nagradzany XC90. W sumie w Stanach Zjednoczonych sprzedano 7121 samochodów.
Sprzedaż w Europie wzrosła o 3,7% (26 996 samochodów). Duże wzrosty odnotowały rynki w Europie Zachodniej, a na całym kontynencie największym zainteresowaniem cieszył się model XC60 pierwszej generacji.
Nadesłał:
JK PR
|