Sytuacja firm farmaceutycznych na polskim rynku w kontekście nowej Ustawy Refundacyjnej
Wywiad Radosława Martera (autora bloga o farmamarketingu) ze Zdzisławem Sabiłło (założycielem Pharma Business Administration Consultancy) porusza kluczowe kwestie związane z wpływem nowej Ustawy Refundacyjnej na działalność polskich firm farmaceutycznych.
„Obecnie wiele mówi się w mediach na temat nowej Ustawy Refundacyjnej. Większość publikacji porusza zagadnienia dotyczące pacjentów, lekarzy oraz farmaceutów. W tej sytuacji można odczuć niedosyt informacji, dotyczących wpływu Ustawy Refundacyjnej na działania firm farmaceutycznych obecnych na polskim rynku” - twierdzi Radosław Marter (Wiceprezes Active Pharma Sp. z o.o., autor bloga o farmamarketingu www.radoslawmarter.com) rozpoczynając wywiad ze Zdzisławem Sabiłło (założycielem Pharma Business Administration Consultancy).
„Sądzę, że w rozmowie z Panem Zdzisławem Sabiłło udało mi się poruszyć kluczowe kwestie, które aktualnie nurtują zarówno mnie jak i większość managerów firm farmaceutycznych w Polsce” – dodaje Radosław Marter.
Wywiad dostępny na blogu http://www.radoslawmarter.com/2012/01/rynek-medyczny/nowa-ustawa-refundacyjna-a-firmy-farmaceutyczne-%E2%80%93-wywiad-z-panem-zdzislawem-sabillo/#more-1228
Zdzisław J. Sabiłło - Właściciel firmy doradczej z zakresu zarządzania w przemyśle farmaceutycznym Pharma Business Administration Consultancy. Członek Rady Konsultacyjnej Gerson Lehrman Group. Doradca Cogno Link. Ekspert Zintra Inc. W latach 2005 – 2009 Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny na Polskę i Kraje Bałtyckie firmy Janssen – Cilag, należącej do koncernu Johnson & Johnson. W latach 1996 – 2005 pełnił funkcję Dyrektora Generalnego w firmie Yamanouchi Pharma Sp. z o.o., a następnie w firmie Astellas Pharma Poland.
http://pbaconsultancy/
Radosław Marter - Wiceprezes Active Pharma Sp. z o.o. Od 14 lat gromadzi doświadczenia związane z branżą farmaceutyczno-medyczną, dzieląc się nimi na blogu www.radoslawmarter.com. Prelegent konferencji dla firm farmaceutycznych. Współtwórca wielu projektów farmamarketingowych z zakresu CLM, eDetailing, Rejestrów Medycznych, strategii interaktywnych. Zwolennik nowoczesnych rozwiązań i technologii wspierających biznes i marketing farmaceutyczny.
Nadesłał:
Active Pharma
|