Szopi z nową nazwą Everli – już 7 milionów Polaków w zasięgu usługi


Szopi z nową nazwą Everli – już 7 milionów Polaków w zasięgu usługi
2020-07-16
Szopi.pl, firma zajmująca się realizacją i dostarczaniem zamówień on-line produktów spożywczych, zmienia nazwę na Everli. Firma w samym 2020 roku objęła usługą 13 miast w Polsce, a do końca roku planuje uruchomić usługę w kolejnych miastach. W planach jest również ekspansja międzynarodowa.

W 2020 r. w zasięgu znalazło się ok. 7 milionów mieszkańców Everli by Szopi. Firma weszła z usługą do      13 miast: Bytomia, Gdańska, Gdyni, Katowic, Krakowa, Łodzi, Poznania, Sopotu, Sosnowca, Szczecina, Tychów, Warszawy, Wrocławia, a także okolic Warszawy: Piaseczna, Piastowa i dzielnicy Wawer. Jednym z powodów szybszego poszerzenia usługi na kolejne miasta była pandemia koronawirusa, która przyczyniła  się do wzrostu zapotrzebowania na usługę zakupów spożywczych wśród mieszkańców Polski. Everli (dawniej Szopi) wsparło grupy najbardziej narażone na zachorowanie czy powikłania, wprowadzając m.in. darmową dostawę dla seniorów powyżej 65 roku życia, dla personelu medycznego czy dla mieszkańców Śląska W ciągu kilku miesięcy kwarantanny firma odnotowała większą liczbę nowych rejestracji, niż przez 3 lata działalności:

W czasie największych obostrzeń dotyczących wychodzenia z domu, wzrost nowych klientów sięgał nawet 1000%. Duża zmiana dotyczyła również wielkości koszyków – w tym obszarze odnotowaliśmy wzrosty o 70-100%. Użytkownicy korzystający wcześniej z naszej usługi zwiększyli liczbę zakupów 2-4-krotnie w ciągu miesiąca. Bardzo mnie cieszy fakt, że klienci, którzy przyszli do nas w czasie największych obostrzeń, pozostali na dłużej. Obecna liczba klientów w porównaniu do czasu sprzed pandemii wzrosła o 225%. To pokazuje, że taki model zakupowy się sprawdza, a klienci zaufali naszej marce” – komentuje Anna Podkowińska-Tretyn, Dyrektor Generalna Everli by Szopi.

Model zakupowy Everli, który od lat sprawdza się we Włoszech, zdobył również zaufanie Polaków. Za zrealizowanie zamówienia, które wygodnie można złożyć przez stronę internetową pl.everli.com/pl lub za pomocą aplikacji w systemach IOS i Android odpowiada dedykowany, przeszkolony szoper – pełni on funkcję asystenta zakupowego. Osobiście wybiera zamówione przez klienta produkty, zwracając szczególną uwagę na to, by były one świeże i najwyższej jakości. Ponieważ zamówienie może być modyfikowane do ostatniej chwili, klient unika sytuacji, w której np. zapomniał o danym produkcie, ponieważ w każdej chwili może go dodać do zamówienia.

- Nasz model zakupowy jest odpowiedzią na potrzeby nowoczesnego społeczeństwa. Tym, czego chyba wszystkim nam brakuje jest czas. Można powiedzieć, że korzystając z możliwości jakie dają zakupy on-line, kupujemy sobie czas, który w tradycyjnym modelu musielibyśmy poświęcić na dojazd do sklepu, wybór produktów oraz stanie w kolejkach. Jest to szczególnie przydatne rozwiązanie dla osób zapracowanych czy starszych, które są mniej mobilne, a także rodziców, którzy wolą otrzymać zakupy pod same drzwi, bez potrzeby wychodzenia do sklepu z małym dzieckiem  mówi Anna Podkowińska – Tretyn, Dyrektor Generalna Everli by Szopi.

Obecnie, dedykowani szoperzy Everli realizują zakupy spożywcze m.in. w sklepach stacjonarnych sieci takich jak Auchan, Carrefour, Lidl czy Biedronka. Wraz z rebrandingiem, klienci Everli będą mogli korzystać z jeszcze bardziej wykwalifikowanych szoperów, wyposażonych w zestawy z torbami do przechowywania świeżych i mrożonych produktów.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

LB Relations
http://lbrelations.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl