Tarczyński Naturalnie w radiu


Tarczyński Naturalnie w radiu
2020-10-09
W tym tygodniu wystartowała nowa kampania radiowa marki Tarczyński. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media.

Wystartowała kampania radiowa Tarczyński, mająca na celu wsparcie trwającej od 5 września kampanii prowadzonej w TV, kanałach video online, digital i kinach. Marka Tarczyński przygotowała nową komunikację dla najnowszej linii produktowej Tarczyński Naturalnie, w której rolę brand hero grają Parówki. Produkty linii Naturalnie podkreślają wysoką jakość oferty (100% mięsa z szynki, bez dodatku konserwantów i tylko naturalne składniki) oraz wpisują się w nowe nawyki żywieniowe Polaków, którzy coraz częściej są świadomymi konsumentami, a jakość spożywanych posiłków odgrywa dla nich coraz istotniejszą rolę.
 
Kampania będzie prowadzona na antenach stacji RMF i potrwa do 23 października. Autorem koncepcji kreatywnej jest Red8 Advertising, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Havas Media.

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PR Communication

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl