„TATRA co sekundę, STÓWA co godzinę!”*


2017-02-01
NAJWIĘKSZA LOTERIA W HISTORII TATRY 1 lutego 2017 r. Tatra startuje z największą w historii marki loterią promocyjną “Tatra co sekundę, sto złotych co godzinę!”*.

W tym roku konsumenci będą mogli wygrać 18 milionów piw Tatra Jasne Pełne, a także nagrody pieniężne o wartości 100 zł każda. Akcja potrwa do 31 sierpnia 2017 r.

 

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić jeden z trzech wariantów Tatry (Tatra Jasne Pełne, Tatra Mocne i Tatra Niepasteryzowane) w promocyjnym opakowaniu (butelka i puszka), a następnie sprawdzić, czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się informacja o wygranej. Informacje dotyczące promocji oraz odbioru nagród dostępne są na stronie www.tatra.pl.

Promocję wspiera silna kampania telewizyjna, działania w Internecie oraz dedykowane loterii materiały POS.

 

Za obsługę promocji odpowiada agencja G3. Za komunikację telewizyjną agencja Heart&Brain, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy MediaVest. Projekty opakowań przygotowała agencja: MH-ART, POSM agencja: Global. Działania PR realizuje agencja ROOTS PR, a działania digitalowe – agencja GoldenSubmarine.

 

 

*Biorąc pod uwagę liczbę nagród oraz czas trwania loterii, statystycznie co sekundę można wygrać piwo Tatra, a co godzinę 100 pln.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

roots_as

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl