TATUAŻ EDA SHEERANA Z HEINZ NA BUTELKACH KULTOWEGO KETCHUPU!


TATUAŻ EDA SHEERANA Z HEINZ  NA BUTELKACH KULTOWEGO KETCHUPU!
2019-08-12
ŻEBY ZDOBYĆ JEDNĄ Z NICH, TRZEBA MIEĆ NIEZŁY REFLEKS ALBO SZCZĘŚCIE... NA CAŁYM ŚWIECIE JEST ICH TYLKO 150!

O ile nie żyjecie w strefie bez zasięgu sieci komórkowej oraz internetu, słyszeliście zapewne, że ED SHEERAN jest najwierniejszym fanem ketchupu Heinz. W tym roku do sklepów trafiła jego autorska linia ketchupu Heinz Edchup, a w telewizji pojawiła się reklama ulubionego sosu muzyka, którą sam napisał i w której wystąpił.


Teraz światowa gwiazda i jego ukochana marka łączą siły po raz kolejny, wprowadzając limitowaną edycję butelek ketchupu, którą każdy prawdziwy fan z pewnością będzie chciał mieć w swojej kolekcji.

Z okazji 150. urodzin marki Heinz, Sheeran użyczył jej wizerunku swoich tatuaży, owocem czego jest butelka „Ed Sheeran X Heinz Tomato Ketchup, Tattoo Edition", na której honorowe miejsce zajmuje słynny tatuaż Eda z etykietką ketchupu Heinz.

Na całym świecie dostępnych jest tylko 150 takich butelek, a każda z nich została podpisana przez Eda Sheerana. Butelka jest sprzedawana w kolekcjonerskim opakowaniu w kształcie głośnika. Idealne połączenie!

Są dwa sposoby na zdobycie jednej ze 150 butelek ketchupu „Ed Sheeran X Heinz Tomato Ketchup, Tattoo Edition":

  • licytacja na aukcji w londyńskim domu aukcyjnym Christie's w Londynie, gdzie limitowana edycja ketchupu zostanie zaprezentowana po raz pierwszy. Aukcja charytatywna odbędzie się w czwartek 15 sierpnia 2019 r. w godzinach 18.00-20.00 (BST). Zostaną wówczas zlicytowane trzy butelki.
  • udział w międzynarodowym losowaniu, które rusza już dziś (12.08.2019) o 12.00 czasu londyńskiego (BST) na stronie paddle8.com/EdSheeranHeinz. Zgłaszając swój udział w losowaniu, fani mogą wpłacać dobrowolne datki, a zwycięzcy zostaną wylosowani spośród wszystkich zgłoszeń nadesłanych do23 sierpnia do 17.00 czasu londyńskiego (BST).

Cały dochód ze sprzedaży zostanie przekazany organizacji charytatywnej wskazanej przez Eda (East Anglia's Children's Hospices, EACH) i przez markę Heinz (Rise Against Hunger).

Ponadto, kilka wyjątkowych butelek zostanie wręczonych najbardziej oddanym fanom Eda i marki Heinz, a część trafi do muzeów na całym świecie, gdzie każdy będzie mógł je podziwiać.

Najważniejsze informacje:

Cały dochód ze sprzedaży zostanie podzielony równo pomiędzy następujące organizacje charytatywne:

●     Organizacja wskazana przez Eda: East Anglia's Children's Hospices (EACH)

●     Organizacja wskazana przez markę Heinz: Rise Against Hunger https://www.riseagainsthunger.org/

150 butelek ketchupu „Ed Sheeran X Heinz Tomato Ketchup, Tattoo Edition" zostanie rozdystrybuowanych w następujący sposób:

●     Na aukcji w domu aukcyjnym Christie's w Londynie w dniu 15 sierpnia

●     W losowaniu przez stronę paddle8.com/EdSheeranHeinz

●     Pozostałe butelki zostaną przekazane muzeom sztuki współczesnej na całym świecie oraz wręczone najwierniejszym fanom Eda i marki Heinz we wrześniu

Warunki losowania nagród

●      Zgłoszenia mogą nadsyłać wyłącznie osoby, które ukończyły 18 lat

●      Określone kraje zostały wyłączone z losowania. Pełna lista krajów nieobjętych losowaniem znajduje się w warunkach losowania na stronie paddle8.com/EdSheeranHeinz

●      Wpłata darowizny nie stanowi warunku udziału ani wygranej w losowaniu. Wpłata darowizny nie zwiększa szansy na wygraną


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MonikaMSL

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl