Tatuum i Itaka razem w akcji STOP DEPRESJI


Tatuum i Itaka razem w akcji STOP DEPRESJI
2020-10-09
W październiku marka Tatuum rozpoczęła współpracę z Fundacją Itaka mającą na celu zebranie środków finansowych na pomoc w ramach kampanii STOP DEPRESJI. Komunikację akcji w kanałach social media prowadzi zespół agencji mediowej Havas Media.

W tym sezonie marka Tatuum wspiera akcję STOP DEPRESJI prowadzoną przez Fundację Itaka, której potrzeby ogromnie wzrosły w okresie pandemii. Nasilenie zaburzeń snu, stany lękowe i depresyjne stały się udziałem osób, które przed pandemią nie miały problemów ze zdrowiem psychicznym. Wzmożenie zachorowań na depresję wywołanych m.in. odosobnieniem społecznym dotknęło wielu, ale nie wszyscy wiedzą jak dostrzegać symptomy i po jaką pomoc sięgnąć. Dlatego marka zdecydowała się na udział w akcji, zbierając środki finansowe na pomoc podopiecznym Fundacji, dzięki sprzedaży specjalnych koszulek FALL IN LIFE z bawełny organicznej. Autorką grafik na koszulkach jest ilustratorka Nadia Kubczak, która sama choruje na depresję. Cały dochód ze sprzedaży koszulek zostanie przeznaczony na finansowanie konsultacji z psychologami i psychiatrami w Antydepresyjnym Telefonie Zaufania, który działa w ramach kampanii: http://www.itaka.org.pl/dzialalnosc/kampanie-spoleczne/stop-depresji/ 
 
Za komunikację akcji w social media odpowiada agencja mediowa Havas Media. Na potrzeby akcji został stworzony specjalny LP, na którym można kupić koszulki: https://www.tatuum.com/pl/1490-stop-depresji    

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PR Communication

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl