TBWA i Manufaktura kontynuują współpracę


TBWA i  Manufaktura kontynuują współpracę
2012-02-28
Agencja kreatywna TBWA odpowiada za kompleksową obsługę kreatywną i komunikację marketingową łódzkiej Manufaktury. Działania zaplanowane na 2012 rok rozpocznie kampania wiosenna, promująca nowe kolekcje.

Współpraca TBWA i Manufaktury, na mocy podpisanej umowy, potrwa do wiosny 2013 roku.

Platforma komunikacyjna przygotowana dla Manufaktury przez TBWA pozwala na powrót do korzeni - podkreśla elementy łączące nowoczesność z tradycją fabryki włókienniczej i jej silny związek z łódzką historią. Motywem przewodnim projektów będą wysmakowane ręczne hafty i materiały, odwołujące się do historycznych ambicji Łodzi, jako stolicy mody. Działania komunikacyjne w 2012 roku będą więc oddawały niezwykłą energię i dynamikę Manufaktury - serca Łodzi, które wprawia w ruch to wyjątkowe miasto, zaskakuje niestandardowymi rozwiązaniami, zaciekawia i inspiruje.

TBWA odpowiada za strategię komunikacyjną oraz projekty w zakresie ATL i BTL.

TBWA pracuje dla Manufaktury od 8 lat.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl