TBWA \ TEQUILA pod prysznicem z AXE


TBWA \ TEQUILA pod prysznicem z AXE
2012-02-28
TBWA \ TEQUILA wygrała przetarg na obsługę AXE, marki należącej do portfolio koncernu Unilever. Agencja będzie odpowiedzialna za realizację kampanii wprowadzającej nową linię żeli pod prysznic.

TBWA \ TEQUILA współpracowała z marką AXE już w latach wcześniejszych.

W 2010 roku agencja odpowiadała m.in. za organizację letnich eventów oraz obecność marki na festiwalach muzycznych, takich jak Open'er Festival czy Coke Live Music Festival. W zeszłym roku agencja odpowiadała za przygotowanie serii działań promujących gamę produktów dla mężczyzn pod hasłem „Wejdź do intrygującego świata AXE”. Agencja opracowała koncepcję kreatywną kampanii, przygotowała materiały komunikujące działania i odpowiadała za realizację konkursu internetowego.

Informacje o TBWA \ TEQUILA

TBWA \ TEQUILA – na rynku od 1997 roku; zatrudnia 90 pracowników. Kreatywna agencja sieciowa działająca w oparciu o metodologię Disruption & Media Arts. Jedna z najczęściej nagradzanych agencji w Polsce. Na swoim koncie posiada liczne nagrody w takich konkursach jak: Effie, KTR, Boomerang, Golden Arrow, Złote Orły, Kreatura. Kluczowi klienci TBWA \ TEQUILA to m.in. Henkel, Kompania Piwowarska SA, Kraft Foods, Manufaktura, Michelin, Nissan, Unilever Polska, Wyborowa S.A.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl