TBWA \ TEQUILA powiększa dział Digital


TBWA \ TEQUILA powiększa dział Digital
2012-02-24
Jakub Szymczyk dołączył do zespołu agencji kreatywnej TBWA \ TEQUILA i jako Project Manager wzmocnił dział Digital. Do jego obowiązków należy m.in. nadzór nad produkcją projektów z zakresu technologii cyfrowych prowadzonych dla klientów agencji.
Kuba odpowiada również za opracowywanie mechanizmów aktywizacji konsumenckich w Internecie. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami (serwisy www, aplikacje internetowe, aplikacje mobilne) oraz budowaniu strategii działań w mediach społecznościowych.

Przed dołączeniem do zespołu TBWA \ TEQUILA związany był m.in. z MRM Worldwide, Canal+ Cyfrowy, Emarketing Experts czy agencją Biuro Podróży Reklamy. Pracował m.in. dla takich klientów jak: MasterCard, Enea, Sony Poland, Lindt & Sprüngli, Velux, Leroy Merlin, Imprerial Cinepix, Fly.pl czy Invest Bank.

Jakub jest studentem Automatyki i Robotyki na Politechnice Warszawskiej. Jego hobby to fotografia, narciarstwo i motoryzacja.


Informacje o TBWA \ TEQUILA
TBWA \ TEQUILA – na rynku od 1997 roku; zatrudnia 90 pracowników. Kreatywna agencja sieciowa działająca w oparciu o metodologię Disruption & Media Arts. Jedna z najczęściej nagradzanych agencji w Polsce. Na swoim koncie posiada liczne nagrody w takich konkursach jak: Effie, KTR, Boomerang, Golden Arrow, Złote Orły, Kreatura. Kluczowi klienci TBWA \ TEQUILA to m.in. Henkel, Kompania Piwowarska SA, Kraft Foods, Manufaktura, Michelin, Nissan, Unilever Polska, Wyborowa S.A.

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl