Telemarketing prawie jak w Hollywood


2020-07-06
W najnowszym wydaniu BOK (5-6/2020) Poświęcamy wiele miejsca relacji z rozdania nagród w konkursach Złota Słuchawka i Telemarketer Roku 2020. Dlaczego było prawie jak w Hollywood? O tym w materiale redakcyjnym.

Na temat przygotowań, przebiegu i wniosków płynących z tegorocznych Konkursów wypowiada się Marcin Sosnowski, Dyrektor Obszaru Contact Center w Polskim Stowarzyszeniu Marketingu SMB.

Poświęcamy też wiele miejsca E- szkoleniom. Jak zrobić je dobrze, z korzyścią dla uczestników.

 

Zapraszamy do lektury!

 

Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: www.customercare.com.pl/biuletyn

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  519 07 00 03

mail: sylwester.kucmierowski@customercare.com.pl

 

www.facebook.com/BOK.customercare

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

CCMS
http://ccms.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl