Telmon członkiem Forum Call Center


2012-10-18
8 października Telmon podpisał umowę członkowską z Forum Call Center, stając się tym samym czynnym członkiem organizacji podmiotów związanych z branżą customer contact center. Umowa została zawarta na 12 miesięcy.

Forum Call Center zrzesza firmy działające w branży CCC i jest miejscem współdziałania, rozwoju oraz integracji tego środowiska. Do najważniejszych celów Forum należą wypracowywanie i promocja dobrych praktyk biznesowych, podnoszenie prestiżu branży oraz dbanie o wizerunek pracowników telemarketingu.

- Cele Forum Call Center są zbieżne z działaniami Telmon i założeniami naszej firmy, dlatego członkostwo w FCC jest naturalnym krokiem na drodze naszego rozwoju – mówi Artur Kapacki, prezes zarządu Telmon. – Forum daje nam dodatkowe szanse na spotkania z ludźmi zainteresowanymi sprawami branży i chcącymi działać na jej rzecz. Dzięki temu możemy wymieniać się doświadczeniami oraz opiniami, przeprowadzać wspólne inicjatywy i tym samym pozytywnie wpływać na rozwój branży.

- Forum zostało powołane jako odpowiedź na potrzeby zarówno samej branży – firm świadczących usługi komunikacji zdalnej i dostawców rozwiązań, jak również odbiorców czy też beneficjentów tych usług, czyli zleceniodawców projektów oraz konsumentów – tłumaczy Maciej Buś, prezes zarządu Instytutu Zarządzania Contact Center.

Telmon w ramach współpracy z Forum Call Center będzie się również dzielił wiedzą i doświadczeniem, przygotowując merytoryczne artykuły na stronę Forum oraz teksty do raportów wydawanych cyklicznie przez FCC.

Więcej informacji o Forum Call Center na http://forumcallcenter.pl/.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

K-myk

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl