TEQUILA\Polska dzieli spadek po George'u Ballantine


TEQUILA\Polska dzieli spadek po George'u Ballantine
2011-10-03
Współpraca TEQUILA\Polska z marką Ballantine’s (Wyborowa S.A.) zaowocowała kolejną akcją promocyjną. Kampania pod hasłem „Dzielimy spadek po George’u Ballantine” wystartuje 1 października br. i potrwa do 14 stycznia 2012 roku.
Centralnym punktem działań jest konkurs, zachęcający konsumentów do kreatywnej mobilizacji. Do wygrania jest łącznie 100 000 zł.
Mechanizm akcji jest prosty. Wystarczy kupić butelkę whisky Ballantine’s (o pojemności 0,5, 0,7 lub 1 litra) i odpowiedzieć na pytanie: „Co zrobisz z wygraną w konkursie?”. Odpowiedź należy przesłać SMS-em pod numer 70826 lub wypełnić formularz znajdujący się na stronie dedykowanej konkursowi www.dzielimyspadek.pl oraz na fan page’u marki na Facebooku http://www.facebook.com/BallantineswPolsce. Liczy się kreatywność i oryginalność tekstu. Przez 100 dni kampanii zostanie wybranych 100 najciekawszych odpowiedzi, a ich autorów z pewnością ucieszy nagroda – 1000 zł dla każdego zwycięzcy!
Działania zaplanowane przez TEQUILA\Polska mają na celu utrzymanie silnej pozycji marki Ballantine’s Finest oraz wsparcie rozwoju tej kategorii produktów na polskim rynku. Ballantine’s jest strategiczną marką w portfolio koncernu Wyborowa S.A. 
TEQUILA\Polska odpowiada za strategię działań prosprzedażowych i realizację konkursu. Agencja jest również autorem materiałów POS. Za stworzenie strony internetowej i wsparcie akcji na Facebooku odpowiada agencja 180heartbeats.



Informacje o TEQUILA\Polska
 
Agencja marketing services TEQUILA\Polska istnieje na rynku od 1998 roku – początkowo jako BTL Group. W kwietniu 2002 w wyniku połączenia spółek TEQUILA\POLAND oraz BTL Group powstała TEQUILA\BTL GROUP. Od tego też roku agencja należy do sieci TBWA\GROUP POLAND. W lutym 2004 agencja zmieniła nazwę na TEQUILA\Polska. 
Agencja TEQUILA\Polska jest jedną z najczęściej nagradzanych agencji reklamowych w Polsce. Agencja posiada na swoim koncie liczne nagrody w takich konkursach jak: Boomerang, Złota Strzała, Golden Arrow, KTR, Złote Orły, Kreatura, Effie.
TEQUILA\Polska jedenastokrotnie uznana została agencją BTL roku: 4 razy przez „Media & Marketing Polska” i 7 razy przez środowisko reklamowe w konkursie „Impactor”. Kluczowi klienci TEQUILA\Polska to m.in.: Kompania Piwowarska SA, Unilever Polska, Kraft Foods, Polkomtel, Wyborowa S.A.



Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl