Testuj i wygrywaj z Black Point
10 drukarek Epson Stylus i 30 zestawów atramentów – to nagrody w wyjątkowym konkursie organizowanym przez markę Black Point. Uczestnicy zabawy mają jednocześnie niepowtarzalną okazję, by zostać testerami materiałów eksploatacyjnych wrocławskiego producenta.
Wielka zabawa organizowana Black Point to nie jest zwykły konkurs. To przede wszystkim ambitne zadanie kreacyjne dla jego uczestników i niepowtarzalna szansa, by na własną rękę przetestować materiały i podzielić się opinią na szerszym forum. – To połączenie zabawy i konsekwentnej polityki realizowanej przez naszą firmę, która polega na otwartej komunikacji z użytkownikami - mówi Kamila Yamasaki, prezes Black Point S.A. - Opinie użytkowników są dla nas bardzo cenne, dlatego oddajemy w ich ręce nasze produkty i czekamy na wyniki testów. Dzięki nim będzie w stanie jeszcze bardziej ulepszyć gamę naszych produktów. Oczywiście najważniejsza będzie tu dobra zabawa i pomysłowość uczestników, a nagrody trafią w ręce tych, którzy będą najbardziej oryginalni – dodaje.
Konkurs Black Pointa ,,Zostań testerem - zgarnij drukarkę” wystartował 14 listopada i będzie odbywał się w dwóch etapach. Pierwszy to odpowiedź na pytanie - „dlaczego właśnie Twoja drukarka stworzy z produktami Black Pointa duet idealny?”. Można je znaleźć na Facebooku producenta i portalu studente.pl, który jest partnerem wydarzenia. 30 autorów najbardziej oryginalnych i pomysłowych odpowiedzi awansuje do drugiego, finałowego etapu, w którym zadaniem uczestników będzie testowanie produktów marki Black Point. – Zestawy atramentów Black Pointa zostaną dostarczone finalistom do domów. Na tym etapie znów liczy się pomysłowość, bo forma testów jest dowolna. Warunkiem jest opublikowanie przynajmniej trzech opinii o produktach na Facebooku. Liczymy na wykorzystanie multimediów i nieszablonowe podejście do roli testera – mówi Anna Kanak z działu marketingu firmy Black Point. Nagradzany będzie pomysł, a nie liczba pozytywnych opinii. 10 najlepszych testerów wygra drukarki Epson Stylus S22. Finał konkursu przed Świętami.
Nadesłał:
Profitcomms
|